PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

4/4/2000: Λήμνος

Έχω ήδη μπει στον 6ο μήνα της στρατιωτικής μου θητείας και η σκοπιά πάει σύννεφο. Η κλήρωση της προηγούμενης μέρας στο επιλοχάδικο μου έχει δώσει το "εύκολο" βραδινό 21:00-00:00 και το αντίστοιχο πρωινό 06:00-09:00. Το προηγούμενο βράδυ, αυτό της 3ης Απριλίου και μέχρι να τελειώσει το "νούμερό" μου, επικρατεί αυτό που λέμε "The big silence before the storm". Από τα βόρεια μπορώ εύκολα να διακρίνω τις λάμψεις των αστραπών καθώς σαρώνουν τη θάλασσα. "Τυχερός πάλι", σκέφτομαι. "Δεν θα "φάω" και τη βροχή βραδιάτικα. Η ώρα περνάει. Το σκηνικό δεν αλλάζει μέχρι τα μεσάνυχτα, όταν και εμφανίζεται ο Δεκανέας αλλαγής. Επιστρέφω στο θάλαμο και πέφτω για ύπνο. Μια από τις πιο δύσκολες νύχτες για να κοιμηθείς. Ο θόρυβος και η μανία της βροχής ήταν απίστευτος. Παρόλα αυτά ο ύπνος με παίρνει και ξυπνάω στις 05:40 για να ετοιμαστώ για το δεύτερο μέρος του εξαώρου. Η φύση όμως με καλούσε και ξεκινάω να ανέβω το "βουνό" (ένα μικρό λοφίσκο) καθώς οι τουαλέτες απείχαν κάπου στα 150 μέτρα από το λόχο (μονάδα 5 αστέρων). Κάποια στιγμή και ενώ πλέον βρίσκομαι στην κορυφή, κοιτάω στο νότο διαπιστώνοντας ότι πλέον η καταιγίδα έχει περάσει για τα καλά. Οι μόνες αστραπές που βλέπω απέχουν αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα από το σημείο που βρίσκομαι. Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την σκέψη μου και νιώθω ένα εκτυφλωτικό φως να μετατρέπει την νύχτα σε ημέρα. Αγουροξυπνημένος όπως είμαι νομίζω ότι πρόκειται για κεραυνό και ενστικτωδώς τοποθετώ τα χέρια μου στα αυτιά μου για να μην κουφαθώ από τον κρότο. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως δεν υπάρχει θόρυβος.... Απόλυτη σιγή. Σηκώνω τα μάτια μου κατακόρυφα στον ουρανό και αυτό που είδα εκείνη τη στιγμή έχει μείνει χαραγμένο για πάντα στην μνήμη μου. Ένα μεγάλο σφαιρικό αντικείμενο, χρώματος έντονου μπλε, σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο, να κινείται σχετικά αργά αφήνοντας πίσω του κάτι σαν μικρά θραύσματα ή κάτι παρόμοιο που θύμιζε εξαιρετικά αυτή τη "σκόνη" που αφήνουν πίσω τους οι νεράιδες. Και ενώ έχω μείνει αποσβολωμένος να κοιτάω το αντικείμενο να διαγράφει μια τροχιά τουλάχιστον 10-15 μοιρών στον ουρανό, ξαφνικά το χρώμα του αλλάζει σε έντονο μπλε ηλεκτρίκ (σαν το χρώμα της αστραπής), μεγαλώνει ελάχιστα σε όγκο και αφού ακολουθεί κάτι σαν μια μικρή έκρηξη, εξαφανίζεται με ταχύτητα προς τα επάνω. Το συγκεκριμένο περιστατικό (τουλάχιστον το αρχικό εκτυφλωτικό φως) το είδαν πάνω από 10 άτομα και αρκετοί επιβεβαίωσαν και την ύπαρξη του αντικειμένου. Για να αποθαρρύνω τους άπιστους Θωμάδες θέλω να πω τα εξής: α) Δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν αεροπλάνο/ελικόπτερο ή τέλος πάντων κάτι που είχε σχέση με γήινη τεχνολογία (τουλάχιστον απ’ αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα). Το αεροδρόμιο απείχε μόλις ελάχιστα χιλιόμετρα από τη μονάδα μου (το βλέπαμε εύκολα) και δεν υπήρχε καμία κινητικότητα. Επιπλέον, λόγω της ειδικότητάς μου, γνώριζα πότε εκτελούνταν ασκήσεις και θα μπορούσα άνετα από το θόρυβο του και μόνο να κάνω αναγνώριση. Προσωπικά, αποκλείω αυτό το ενδεχόμενο, καθότι ούτε θόρυβος υπήρξε, ούτε αεροσκάφη υπήρχαν στον ουρανό. β) Δεύτερη περίπτωση αυτή του μετεωρίτη. Δυστυχώς, μετά από πολύ σκέψη, απέκλεισα και αυτό το ενδεχόμενο καθότι το αντικείμενο ήταν εξαιρετικά μεγάλο σε όγκο (αν έπεφτε στη Γη δεν θα ζούσαμε πλέον), κινούταν εξαιρετικά αργά, ήταν χρώματος μπλε (αντί για κόκκινο που συνήθως έχουν) και η τελευταία του αντίδραση δεν δικαιολογείται από τους νόμους της βαρύτητας. γ) Τρίτη περίπτωση αυτή κατά την οποία σε ελάχιστες και εξαιρετικά απίστευτες περιπτώσεις εμφανίζονται μπάλες ενέργειας λόγω κοντινών κεραυνών/αστραπών κτλ. Έχοντας κάνει μια αρκετά μεγάλη έρευνα στο Internet κατέληξα ότι δεν επρόκειτο για το συγκεκριμένο φαινόμενο, καθώς και δεν υπήρχε σύννεφο στον ουρανό πάνω από το σημείο στο οποίο στεκόμουν, αλλά και αν ακόμα υπήρχε και δεν το είδα και πάλι δεν δικαιολογείται καθώς το αντικείμενο ούτε στατικό ήταν ούτε στιγμιαίο ήταν. Τι ήταν τελικά αυτό που είδα; Θα τολμήσω να πω ότι μάλλον επρόκειτο για κάποιο διαστημόπλοιο, το οποίο χτυπήθηκε (εξου και η λάμψη) και η "σκόνη" που είδα να το ακολουθεί μάλλον να πρόκειται για θραύσματα. Δεν μπορώ να βρω άλλη εξήγηση. Όσο και να προσπάθησα, δεν κατάφερα να εντοπίσω κάποιο φυσικό φαινόμενο που να περιέχει όλα όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ. Θα ήθελα πολύ να μάθω αν έχετε δει κάτι παρόμοιο.