Αγρογλυφικά: Συνέντευξη της ερευνήτριας Janet Ossebaard στην Ερ.Ε.Ν.Ζω

Η Janet Ossebaard είναι μία από τις γνωστότερες ερευνήτριες των αγρογλυφικών σχηματισμών, με καταγραφή εκατοντάδων περιστατικών σε πολλές χώρες της βόρειας Ευρώπης.  Έχει επικεντρωθεί στη λήψη δειγμάτων για βιοφυσική έρευνα, τη λήψη λεπτομερών φωτογραφιών και τη χαρτογράφηση των ανωμαλιών: παράξενες ανωμαλίες όπως η παρουσία ξένων ουσιών, λυγισμένων, στριμμένων ή σχισμένων μίσχων και αιχμών. Συμμετείχε στη δημιουργία τριών ντοκιμαντέρ για τους κύκλους των καλλιεργειών, που παρήγαγε ο Bert Janssen. Το 1996, "Crop Circles, What On Earth Is Going On?", το 1998 "Crop Circles, The Research" και το 2001 "Contact": το βίντεο που κέρδισε το βραβείο EBE σχετικό με τα UFO ντοκιμαντέρ κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ συμποσίου και κινηματογράφου στο Laughlin, Νεβάδα (ΗΠΑ). Το 2000 εκδόθηκε το πρώτο της βιβλίο "Οι κύκλοι καλλιέργειας, ένα παγκόσμιο μυστήριο" που εξαντλήθηκε μετά την κυκλοφορία 12.000 αντιτύπων. Το καλοκαίρι του 2002 συμμετείχε σε μελέτη του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης, όπου εξετάστηκαν πρόσφατα διαμορφωμένοι κύκλοι καλλιέργειας με υπέρυθρη θερμογραφία.

Συνέντευξη στον Νίκο Αποστολόπουλο

.      Κυρία Janet Ossebaard θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για τη συνέντευξη που με προθυμία δεχτήκατε να μας παραχωρήσετε για την ομάδα της Ερ.Ε.Ν.Ζω. Πότε και πως εμπλακείκατε στην έρευνα των αγρογλυφικών;
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το φαινόμενο των αγρογλυφικών από αρκετά παλιά, γύρω στο 1994, όταν επισκέφτηκα ένα αγρογλυφικό στην Ολλανδία.
Ήμουν πολύ σκεπτικίστρια, με επιστημονικό υπόβαθρο, και πίστευα ότι όλα τα αγρογλυφικά ήταν τεχνητά. Αλλά κάτι μέσα μου παρέμενε πολύ αθόρυβο, πολύ ήσυχο. Ένιωσα δέος και θαυμασμό... Και έτσι, το 1995 πήγα στην Αγγλία, το λίκνο του φαινομένου όπου επισκέφτηκα και έψαξα τους σχηματισμούς που σχηματίστηκαν εκεί. Ήθελα να μάθω μια για πάντα, εάν οι σχηματισμοί αυτοί ήταν πράγματι από τον άνθρωπο... και ήμουν σύντομα σε θέση να συνειδητοποιήσω ότι δεν ήταν!

.      Ποια είναι τα συγκεκριμένα κριτήρια για τον προσδιορισμό της γνησιότητας ενός αγρογλυφικού σχηματισμού;
Υπάρχουν 3 τρόποι για να καθορίσετε εάν ένα αγρογλυφικό είναι γνήσιο ή όχι. Κατ 'αρχάς, βρείτε βιοφυσικές ανωμαλίες: λυγισμένα κλαδιά, λυγισμένους κόμβους (Ένας κόμβος φυτών είναι η περιοχή από την οποία τα φύλλα αναπτύσσονται), ανοιγμένους κόμβους (σαν να έχουν εξερράγη), τέτοια πράγματα. Αν τους βρείτε, ξέρετε για μία περίπτωση ότι ο σχηματισμός είναι γνήσιος (όχι από τον άνθρωπο). Δεύτερον, να δούμε τις γραμμές του σχηματισμού. Αν η διάταξη έχει μια όμορφη ροή, στροβιλίζεται, ή ακόμα και αναμιγνύονται τα φυτά, είναι γνήσιος. Υπάρχει και ένας τρίτος τρόπος για να καθορίσει την γνησιότητα ενός σχηματισμού: ένας πραγματικός σχηματισμός φαίνεται να είναι ζωντανός. Φαίνεται να αναπνεύσει, να έχει ψυχή. Θα σας κάνει να χαμογελάσετε, να νιώσετε την ενέργεια. Ένας τεχνητός σχηματισμός είναι νεκρός, δεν έχει ψυχή. Μεγάλη διαφορά!

.      Έχετε μια συγκεκριμένη άποψη ως προς την πηγή του φαινομένου των αγρογλυφικών;
Πιστεύω ότι τα αγρογλυφικά γίνονται από μια ποικιλία πηγών. Μερικοί γίνονται από εξωγήινους, από άλλα ηλιακά και πλανητικά συστήματα. Άλλοι γίνονται από φωτεινά όντα, μία πολύ υψηλή δόνηση της συνείδησης. Αυτά είναι συχνά και θεωρούνται ως σφαίρες του φωτός ή ακόμα και όντα του φωτός. Στη συνέχεια, υπάρχει η πτυχή της ανθρώπινης συνείδησης, η συλλογική, δημιουργώντας αυτά τα μοτίβα από ένα (υπο) συνειδητό επίπεδο. Και τέλος, η Γη συμμετέχει επίσης, οι σχηματισμοί εμφανίζονται στις διαβάσεις των γραμμών ley και φαίνεται σαν η γη και το σύμπαν να συνεργάζονται σε μια διαδικασία δημιουργίας, ακριβώς σαν την αστραπή που προέρχεται απόβτον ουρανό και καταλήγει στη γη. Είναι το μέρος όπου ο ουρανός συναντά τη γη, σα να λέμε...

.      Θα μπορούσατε να μας μιλήσετε λίγο για το τι πιστεύετε ότι σημαίνουν τα αγρογλυφικά;
Η σημασία των αγρογλυφικών πιστεύω ότι είναι διπλή. Καταρχήν, υπάρχει μια συνειδητή συνιστώσα, που σημαίνει ότι αναγνωρίζουμε ορισμένους σχηματισμούς όπως πυραμίδες, συσκευές ελεύθερης ενέργειας, λουλούδια, ζώα, αστρικά συστήματα κ.λπ. Στη συνέχεια, μιλάμε γι 'αυτό, διαβάζουμε γι' αυτό, και μελετάμε θέματα που βρίσκουμε όπως τα αγρογλυφικά. Για παράδειγμα, όταν εξακολουθούν να κάνουν σχηματισμούς σχετιζόμενους με τους Μάγια ή αρχαίους αιγυπτιακούς σχηματισμούς, καταλαβαίνουμε ότι προσπαθούν να μας πουν κάτι για αυτούς τους πολιτισμούς και έτσι αρχίζουμε να διαβάζουμε περισσότερα γι 'αυτούς, μέχρι να καταλάβουμε τι προσπαθούν να μας πουν. Αυτή είναι η γνώση σε συνειδητό επίπεδο. Το δεύτερο επίπεδο είναι στο υποσυνείδητο επίπεδο, μέσω της γεωμετρίας. Η γεωμετρία λειτουργεί γύρω από το μυαλό, τον εγκέφαλο. Πηγαίνει κατευθείαν στην καρδιά, ακόμα και στο επίπεδο της ψυχής. Εκεί είναι που γίνεται η «δουλειά»: τα γεωμετρικά σχήματα των σχηματισμών αυτών δουλεύουν μαζί μας σε αυτό το βαθύ επίπεδο και μας υποκινούν να μεγαλώνουμε συναισθηματικά και πνευματικά. Αυτό είναι που βιώνει κανείς στα αγρογλυφικά: συναισθηματική και πνευματική ανάπτυξη. Νομίζω ότι είναι μια πολύ ευπρόσδεκτη εξέλιξη.

.      Βλέπετε κάποια σύνδεση μεταξύ αγρογλυφικών και άλλων κυκλικών σχεδίων της νότιας Αγγλίας; Γιατί η νότια Αγγλία είναι το σπίτι της μεγαλύτερης συλλογής τεχνητών μονόλιθων στον κόσμο, αλλά και το σπίτι του φαινομένου των αγρογλυφικών;
Η Νότια Αγγλία είναι το μέρος με τις μεγαλύτερες και τις ισχυρότερες γραμμές leyline (ενεργειακή γραμμή) σε όλο τον κόσμο. Τα αγρογλυφικά εμφανίζονται πάνω ή γύρω τους. Είναι επίσης η περιοχή των αρχαίων ναών, όπως οι μόνιμες πέτρες στον πέτρινο κύκλο Avebury, την αρχαία Avalon (σύγχρονη Glastonbury), την αρχαία πυραμίδα Silbury Hill, το Long Barrow του West Kennett, κλπ. Οι πρόγονοί μας ήξεραν ότι αυτό ήταν ένα πολύ ισχυρό μέρος στη γη και σε πολλές περιοχές λάτρευαν τους θεούς και τις θεές. Αργότερα, χτίσαμε τις εκκλησίες και τους καθεδρικούς ναούς σε αυτές τις περιοχές. Και σήμερα, τα αγρογλυφικά εμφανίζονται πάνω τους και κοντά τους.

.      Ο στρατός έχει κάποιο ενδιαφέρον για τα αγρογλυφικά;
Υπάρχει μεγάλο στρατιωτικό ενδιαφέρον για το φαινόμενο των αγρογλυφικών. Προσωπικά, έχω δει έντονη στρατιωτική εμπλοκή, ιδιαίτερα στη Νότια Αγγλία. Μαύρα (unregistered) ελικόπτερα πετούν συχνά πολύ χαμηλά πάνω από τους σχηματισμούς, έχουν στρατιωτικό προσωπικό, έχουν απομακρύνει ερευνητές αγρογλυφικών στους σχηματισμούς, ενώ προχωρούν στην καταγραφή και στη λήψη φωτογραφιών των πινακίδων των αυτοκινήτων των ερευνητών. Φαίνονται να κινηματογραφούν και να εγγράφουν ό, τι μπορούν. Προσωπικά, έχω δει ένα μαύρο ελικόπτερο το 2007, καθώς κυνηγούσε μια μεγάλη κόκκινη μπάλα φωτός. Ήμουν εκεί με δύο άλλους αυτόπτες μάρτυρες.

.      Πείτε μας λίγα λόγια ακόμα για τα συναισθήματα σας όταν βρίσκεστε στη μέση ενός αγρογλυφικού.
Έχω βρεθεί μέσα σε εκατοντάδες σχηματισμούς και σε διάφορες χώρες, όπως η Ολλανδία, η Γερμανία, το Βέλγιο και η Αγγλία. Μετά από όλα αυτά, και έχοντας ερευνήσει το φαινόμενο για 26 ολόκληρα χρόνια, έχω βιώσει πολλά πράγματα, με  μερικά από τα οποία δεν είμαι σε θέση να εξηγήσω. Έχω δει μπάλες φωτός και όντα από άλλες διαστάσεις. Τα αγρογλυφικά, πραγματικά, με έχουν κάνει να αλλάξω γνώμη για τα πάντα στη ζωή. Ολόκληρη η άποψή μου για τον κόσμο άλλαξε δραματικά τα τελευταία χρόνια. Με το πανεπιστημιακό μου υπόβαθρο, σκέφτηκα και κατάλαβα τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Όμως, αποδείχθηκε ότι έκανα λάθος... Ο τρόπος που βλέπω τη ζωή και την πραγματικότητα τώρα είναι εντελώς διαφορετική από ό, τι πριν από 26 χρόνια. Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι και μια απίστευτη περιπέτεια, και ελπίζω να απολαύσω αυτή τη μαγική βόλτα για άλλα 26 χρόνια ακόμη!