PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Ασβεστοχώρι (2004)

Πέρσι τέτοια εποχή περίπου είχαμε πάει εκδρομή για 2 ημέρες με τους φίλους μου στο Κουρι της Θεσσαλονίκης, μια εκδρομή την οποία δεν θα ξεχάσω ποτέ το βράδυ της. Κατά της 3 το βράδυ είχαμε ήδη πέσει για ύπνο και ενώ το μόνο που ακουγόταν ήταν τα έντομα και τα ροχαλητά των φίλων μου ένοιωσα πως ξαφνικά εμφανίστηκε και κάποιος άλλος ήχος κάπως βουβός τον οποίο δεν του έδωσα σημασία.. εκτός από εμένα όμως ήταν και ένα άλλο παιδί ξύπνιο από την διπλανή σκηνή ο οποίος βγήκε για να κάνει την ανάγκη του. Ακούγοντας τον βγήκα και εγώ έξω και τον είδα να κοιτάζει συνεχόμενα προς τον απέναντι λόφο. Σήκωσα και εγώ τα μάτια μου και αντίκρισα δυο ιπτάμενα αντικείμενα σε υψόμετρο  όχι πάνω από 100 μέτρα από τα κεφάλια μας, να κάνουν διάφορους σχηματισμούς σαν να έπαιζαν μεταξύ τους, είχαν κόκκινη λάμψη και σου έδιναν την εντύπωση του εξωπραγματικού, τα είχαμε γύρω στα 20 λεπτά στα μάτια μας και ύστερα χάθηκαν προς τον ουρανό. Δεν θυμάμαι και πολλά περισσότερα να σας πω, με λίγα λόγια τα έκανα πάνω μου, αλλά κάτι με κρατούσε εκεί.


ΠΗΓΗ: fora.gr