10o ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΧΑΛΚΙΔΟΣ – ΑΙΔΗΨΟΥ (25/2/2001)

Tο περιστατικό συμβαίνει το βράδυ της Κυριακής 25 Φεβρουαρίου του 2001 γύρω στις 9.30 μμ. στο 10ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Χαλκίδος - Αιδηψού. Λίγο έξω από την πόλη της Ν.Aρτάκης. ο 34χρονος Δ.Κ. υπάλληλος εταιρίας παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και η σύζυγός του Α.Κ. μαζί με τα δύο τους παιδιά 5 και 4 χρονών, επέστρεφαν στο σπίτι τους στη Χαλκίδα μετά από επίσκεψή τους σε συγγενικό τους σπίτι στην πόλη των ψαχνών (6 χιλιόμετρα από το σημείο του συμβάντος).
Ο καιρός ήταν πολύ βροχερός όλη την μέρα και την νύκτα, και μάλιστα την συγκεκριμένη ώρα η ορατότητα κάπως περιορισμένη. Το αυτοκίνητο μόλις είχε περάσει την μικρή γέφυρα που βρίσκεται πάνω στον δρόμο σε μια κλειστή στροφή και άρχισε να ανηφορίζει την μεγάλη ευθεία που διασχίζει τον υδροβιότοπο της περιοχής. Η ευθεία που το μήκος της είναι περίπου ένα χιλιόμετρο, καταλήγει να διασχίζει δύο μικρά βουνά (το σημείο ονομάζεται "δύο βουνά"), και στο σημείο αυτό αλλάζει κλίση και γίνεται κατηφόρα προς την πόλη της Ν. Αρτάκης.
Την στιγμή εκείνη στο σημείο που τερμάτιζε ο δρόμος, εκεί όπου συγκλίνουν τα δύο μικρά βουνά, ο καιρός φάνηκε κα ανοίγει. Σαν κάτι να παραμέρισε σε μια ακτίνα 150 μέτρων την χαμηλή νέφωση , που δημιουργούσε και την μειωμένη ορατότητα, και η βροχή σταμάτησε. Σύμφωνα με τους μάρτυρες την ίδια στιγμή παρουσιάστηκε κράτημα του κινητήρα, πέσιμο του δείκτη του στροφόμετρου, "παίξιμο του ραδιοφώνου". Με ένα απότομο φρενάρισμα, σαν αντίδραση σε αυτό που έβλεπε, ο Δ.Κ. ακινητοποίησε το αυτοκίνητό του, ενώ η σύζυγός του και τα παιδιά του πάγωσαν. Μέσα από τα σύννεφα, ένα ιπτάμενο σκάφος, που συγκρινόμενο με το πλάτος του δρόμου πρέπει να είχε διάμετρο περίπου 10 - 12 μέτρα έκανε την εμφάνισή του. Αυτό που ξεχώριζε ήταν το έντονο μπλε φως που φώτιζε την περιοχή που βρισκόταν, καθώς και την επιφάνεια του δρόμου πάνω από τον οποίο στάθηκε στιγμιαία. Στην περίμετρό του φάνηκαν να αναβοσβήνουν και άλλα φώτα διαφόρων αποχρώσεων, με κυρίαρχο πάντα το έντονο μπλε, ενώ στο κέντρο του κάτω μέρους ένα κοκκινοκίτρινο φως που κάλυπτε μεγάλη επιφάνεια. (Για να καταλάβουμε τον μπλε χρωματισμό που αναφερόμαστε, πρέπει να τον παρομοιάσουμε σαν αυτό που δίνουν οι φάροι των ασθενοφόρων αλλά σε πολύ πιο εκτυφλωτική μορφή). Το κοκκινοκίτρινο φως δεν ήταν σταθερό αλλά έδινε την εντύπωση να είναι το αποτέλεσμα της καύσης κάποιου υλικού.
Το σκάφος αφού στάθηκε για λίγο στο σημείο σύγκλισης των δύο βουνών ,στην συνέχεια γλίστρησε και κινήθηκε προς την κατεύθυνση του σταματημένου αυτοκινήτου. Σταμάτησε για κάποια δευτερόλεπτα σε μια απόσταση περίπου 200 μέτρα από αυτό, σε ύψος λιγότερο από 15 από το έδαφος και στην συνέχεια με απίστευτη ταχύτητα κινήθηκε ανατολικά προς το όρος Δίρφυς, περνώντας πάνω από τον υδροβιότοπο και τις εγκαταστάσεις της SYNKO που βρίσκονται στην περιοχή. (Η καταγραφή των χαρακτηριστικών του σκάφους από τους επιβάτες του αυτοκινήτου έγινε δυνατή εφόσον αυτό πλησίασε στην απόσταση των 200 περίπου μέτρων). Η όλη επαφή χρονικά πρέπει να κράτησε περίπου ενάμιση λεπτό.

Η δεύτερη μαρτυρία για το περιστατικό έρχεται από τον Ν.Ζ. 25 χρόνων κάτοικο Χαλκίδος μουσικό, ο οποίος το βράδυ εκείνο μετέβαινε προς το χωριό Πολιτικά. Ο συγκεκριμένος μάρτυρας δίνει περίπου τις ίδιες περιγραφές των καιρικών συνθηκών, αλλά και του σκάφους που είδε. Είδε το σκάφος την στιγμή που αυτός προσέγγιζε το σημείο σύγκλισης των δύο βουνών, αλλά δεν είδε το γλίστρημα και χαμήλωμα πού έκανε. Ακινητοποίησε και αυτός το αυτοκίνητό του, στο οποία παρουσιάστηκε στιγμιαίο κράτημα του κινητήρα και πέσιμο του στροφόμετρου λίγο πριν την επαφή.

Follow by Email