ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ερ.Ε.Ν.Ζω ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ UAPcheck

ΑΤΙΑ στον Όλυμπο (12/6/2004)

Καλημέρα.

Ονομάζομαι Θ. Β. και κατοικώ στη Βέροια. Ασχολούμαι με το φαινόμενο ΑΤΙΑ και είμαι ένθερμος υποστηρικτής του. Σας παραθέτω δύο εμπειρίες μου με ΑΤΙΑ. Την φωτό που επισυνάπτω την έχω δημοσιεύσει παλιά σε ανάλογη ιστοσελίδα η οποία όμως κάποια στιγμή έκλεισε και επέλεξα την δική σας να την παρουσιάσω επειδή τη θεωρώ σοβαρή και αξιόπιστη.

α) Στις 12-6-2004 κάναμε εκδρομή με την οικογένειά μου στον Όλυμπο, στην παλιά Ι. Μ. Διονυσίου. Σε κάποια στροφή της διαδρομής, πριν φτάσουμε στο μοναστήρι, σταμάτησα να φωτογραφίσω ένα τοπίο που μου άρεσε. Το βράδυ που επεξεργαζόμουν τις φωτογραφίες στο σπίτι, παρατήρησα έκπληκτος ότι στην συγκεκριμένη φωτό (που επισυνάπτω) αποτύπωσα ένα ΑΤΙΑ και άλλα πέντε μικρότερα στρογγυλά σε κοντινή απόσταση από αυτό. Πιστεύω κατά ένα μεγάλο ποσοστό ότι είναι πράγματι  ΑΤΙΑ.

β) Η άλλη ήταν σε ηλικία 12 ετών το 1979, όταν έξω από το χωριό μου Ριζώματα Ημαθίας, την ώρα που επιστρέφαμε από βόλτα με τον ξάδερφό μου, αργά το απόγευμα, παρατηρήσαμε με έκπληξη πάνω στον ουρανό ένα ακίνητο ασημί αντικείμενο σε σχήμα πούρου. Δεν έκανε θόρυβο, δεν είχε έλικες ή φτερά, και ήταν σε απόσταση από εμάς περίπου στα 500 μέτρα και σε ύψος περίπου 100 μέτρα από τους γύρω λόφους του χωριού. Το παρατηρούσαμε για αρκετά λεπτά μέχρι που βαρεθήκαμε να το βλέπουμε. Όταν χωρίσαμε κι έφτασα στο σπίτι, μετά από 15 λεπτά περίπου, ακόμη έστεκε εκεί, όπου μετά από λίγο εξαφανίστηκε.

Η φοβερή αυτή εμπειρία στάθηκε η αφορμή να ασχοληθώ τα κατοπινά χρόνια με μεγαλύτερο ενδιαφέρον με το φαινόμενο αυτό. 

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Ερ.ΕΝ.Ζω ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΥΦΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ UAPcheck