PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Συσκότιση πόλεων και ακινητοποίηση οχημάτων που συνδέονται με την εμφάνιση ΑΤΙΑ


Γράφει ο Στάθης Γλιάτης

Ένα πολύ συχνό φαινόμενο που παρατηρείται κατά την εμφάνιση ΑΤΙΑ είναι η διακοπή ρεύματος στην περιοχή που εμφανίζεται ,καθώς και η ακινητοποίηση οχημάτων όπως και οι παρεμβολές σε ηλεκτρικές συσκευές (π.χ. ραδιόφωνα).
Ας δούμε κάποια χαρακτηριστικά περιστατικά.
Το βράδυ στις 2 Νοεμβρίου 1957 στο Λέβελαντ του Τέξας, δύο μετανάστες εργάτες γης, ο Pedro Saucedo και ο Joe Salaz, τηλεφώνησαν στο αστυνομικό τμήμα της πόλης για να αναφέρουν την θέαση ενός ΑΤΙΑ. Ο Saucedo είπε στον αστυνομικό A.J. Fowler, ο οποίος ήταν ο αξιωματικός υπηρεσίας εκείνο το βράδυ, ότι καθώς κινούνταν με το αυτοκίνητο τους 6 χλμ δυτικά του Λέβελαντ είδαν μια μπλε λάμψη κοντά στο δρόμο. Ξαφνικά ο κινητήρας του φορτηγού τους έσβησε και ένα αντικείμενο σε σχήμα πυραύλου σηκώθηκε από το έδαφος και πλησίασε το φορτηγό. Ο Saucedo λέει, «πήδηξα έξω από το φορτηγό και έπεσα στις λάσπες γιατί φοβόμουν. Φώναξα στον Joe αλλά δεν βγήκε έξω. Το αντικείμενο έλαμπε, πέρασε ακριβώς πάνω από το φορτηγό μου με δυνατό ήχο και ορμή ανέμου. Ακουγόταν σαν βροντή και το φορτηγό μου τραντάχτηκε. Ένιωσα μεγάλη θερμότητα». Καθώς το αντικείμενο απομακρύνθηκε, ο κινητήρας του φορτηγού ξαναπήρε μπρος και λειτούργησε κανονικά. Πιστεύοντας ότι η ιστορία ήταν φάρσα, ο Fowler την αγνόησε. Μια ώρα αργότερα, ο οδηγός Jim Wheeler ανέφερε ότι «ένα εξαιρετικά φωτεινό αντικείμενο σε σχήμα αυγού μήκους περίπου 60 μέτρων βρισκόταν πάνω στο οδόστρωμα, 6 χλμ ανατολικά του Λέβελαντ, εμποδίζοντας την πορεία του. Ανέφερε ότι το όχημά του έσβησε και καθώς βγήκε από το αυτοκίνητό του, το αντικείμενο απογειώθηκε και τα φώτα του έσβησαν. Αφού το ΑΤΙΑ είχε φύγει το αυτοκίνητο του Wheeler ξαναπήρε μπρος και δούλεψε κανονικά.
Στις 10:55 μ.μ. ένα ζευγάρι που κινούνταν με το αυτοκίνητο τους βορειοανατολικά του Λέβελαντ ανέφερε ότι είδαν μια φωτεινή λάμψη να κινείται στον ουρανό και οι προβολείς και το ραδιόφωνό του αυτοκινήτου έσβησαν για τρία δευτερόλεπτα. Πέντε λεπτά αργότερα ο Jose Alvarez ανέφερε ότι συνάντησε ένα περίεργο αντικείμενο επάνω στο δρόμο 18 χιλιόμετρα βόρεια του Λέβελαντ, ο κινητήρας του οχήματος έσβησε μέχρι που το άγνωστης ταυτότητας αντικείμενο έφυγε. Στις 12:05 π.μ. (3 Νοεμβρίου), ένας φοιτητής του Τεχνολογικού Κολλεγίου του Τέξας (Texas Tech University) ο Newell Wright ξαφνιάστηκε όταν οδηγώντας 16 χλμ ανατολικά του Λέβελαντ, ο «κινητήρας του αυτοκινήτου του άρχισε να «τα φτύνει», το αμπερόμετρο στο ταμπλό έδειξε ότι δεν είχε ρεύμα και στη συνέχεια επανήλθε στο φυσιολογικό και ο κινητήρας άρχισε να κόβει σαν να ξέμενε από καύσιμο… το αυτοκίνητο τσούλησε και  σταμάτησε, μετά οι προβολείς χαμήλωσαν και μερικά δευτερόλεπτα αργότερα έσβησαν». Όταν βγήκε έξω για να ελέγξει τι πρόβλημα υπήρχε είδε ένα ωοειδές αντικείμενο «30 μέτρα μακρύ» επάνω στο δρόμο. Αυτό απογειώθηκε και ο κινητήρας του αυτοκινήτου ξανάρχισε να λειτουργεί.
Στις 12:15 π.μ. ο Fowler έλαβε άλλη μία κλήση, αυτή τη φορά από τον αγρότη Frank Williams ο οποίος είπε ότι είχε συναντήσει ένα λαμπερό αντικείμενο επάνω στο δρόμο και «καθώς πλησίασε με το αυτοκίνητό του, τα φώτα  έσβησαν και ο κινητήρας σταμάτησε». Όταν το αντικείμενο απομακρύνθηκε, τα φώτα και ο κινητήρας του αυτοκινήτου του ξανάρχισαν να λειτουργούν. Άλλοι δύο αυτόπτες μάρτυρες ο Ronald Martin στις 12:45 π.μ. και ο James Long στις 1:15 π.μ. αντίστοιχα  ανέφεραν ότι είδαν ένα πολύ φωτεινό αντικείμενο να βρίσκεται στο δρόμο μπροστά τους, οι μηχανές και οι προβολείς των οχημάτων τους έσβησαν μέχρι που το αντικείμενο εξαφανίστηκε. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, αρκετοί αστυνομικοί του Λέβελαντ διερευνούσαν τις αναφορές . Μεταξύ αυτών ήταν και ο Σερίφης Weir Clem, ο οποίος είδε στον ουρανό ένα λαμπερό κόκκινο αντικείμενο στις 1:30 π.μ. Στις 1:45 π.μ. ο αρχηγός της Πυροσβεστικής του Λέβελαντ, Ray Jones, είδε επίσης ένα αντικείμενο και ανέφερε ότι τα φώτα και ο κινητήρας του αυτοκινήτου του άρχισαν να «τα φτύνουν» . Οι αναφορές σταμάτησαν λίγο αργότερα. Κατά τη διάρκεια της νύχτας στις 2 Νοεμβρίου, το αστυνομικό τμήμα του Λέβελαντ έλαβε συνολικά 15 αναφορές σχετικές με ΑΤΙΑ ,ο αξιωματικός Fowler ανέφερε  ότι «όλοι όσοι κάλεσαν ήταν πολύ αναστατωμένοι».
Οι θεάσεις ΑΤΙΑ στο Λέβελαντ έλαβαν τέτοια δημοσιότητα σ’όλη τη χώρα και σύντομα ερευνήθηκαν από το Project Blue Book. Ξεκινώντας το 1947 ως Project Sign, το Project Blue Book ήταν η επίσημη ερευνητική ομάδα της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ για την διερεύνηση των  αναφορών για τα UFO. Ένας σμηνίας της Πολεμικής Αεροπορίας στάλθηκε στο Λέβελαντ και έμεινε επτά ώρες στην πόλη για να διερευνήσει το περιστατικό. Αφού πήρε καταθέσεις από τρείς από τους αυτόπτες μάρτυρες ,τους Saucedo, Wheeler, Wright και αφού είχαν παρατηρηθεί καταιγίδες στην περιοχή νωρίτερα την ίδια ημέρα, ο ερευνητής της Πολεμικής Αεροπορίας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μια σοβαρή ηλεκτρική καταιγίδα ,μια σφαιρική αστραπή ή η φωτιές του Αγίου Έλμου ήταν η κύρια αιτία για τις θεάσεις και τα προβλήματα στην λειτουργία των αυτοκίνητων. Σύμφωνα με τον ερευνητή των UFO, Curtis Peebles, «η Πολεμική Αεροπορία βρήκε μόνο τρία άτομα που είχαν δει το «μπλε φως»… δεν υπήρχε ομοιόμορφη περιγραφή του αντικειμένου». Επιπλέον, στο Project Blue Book αναφέρεται ότι «η μαρτυρία του Saucedo δεν θα μπορούσε να ληφθεί υπόψη γιατί είχε τελειώσει μόνο το δημοτικό και δεν είχε καμιά αντίληψη για τον προσανατολισμό και ήταν αντιφατικές οι απαντήσεις του… δεδομένου των θυελλωδών καιρικών συνθηκών, ένα ηλεκτρικό φαινόμενο όπως η σφαιρική αστραπή ή η φωτιές του Αγίου Έλμου φαινόταν να είναι το πιο πιθανό αίτιο». Οι διακοπές στη λειτουργία των κινητήρων των αυτοκινήτων που αναφέρθηκαν από τους αυτόπτες μάρτυρες αποδόθηκαν σε  «υγρά ηλεκτρικά κυκλώματα». Ο Donald H. Menzel αστρονόμος στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και σκεπτικιστής όσον αφορά τα UFO, συμφώνησε με την εξήγηση της Πολεμικής Αεροπορίας: «Τα μέλη ομάδων έρευνας των ΑΤΙΑ ανέφεραν ότι ο ερευνητής της Πολεμικής Αεροπορίας ήταν μόνο επτά ώρες στην περιοχή, δεν πήρε στα σοβαρά τις αναφορές και έτσι δεν θα μπορούσε να δώσει τις σωστές απαντήσεις».
Ο Menzel υποστήριξε ότι «στο Λέβελαντ τη νύχτα της 2ας Νοεμβρίου  οι συνθήκες ήταν ιδανικές για το σχηματισμό σφαιρικών αστραπών. Για αρκετές μέρες η περιοχή είχε απαίσιο καιρό και την εν λόγω νύχτα είχε βροχή, καταιγίδες και αστραπές». Ο Menzel παραδέχθηκε ότι «δεδομένου ότι η σφαιρική αστραπή είναι βραχύβια και δεν μπορεί να διατηρηθεί ως απτή απόδειξη, η εμφάνισή της τη νύχτα της 2ης Νοεμβρίου δεν θα μπορέσει ποτέ να αποδειχθεί απόλυτα». Επίσης υποστήριξε  ότι «μόνο οι υποστηρικτές των ιπτάμενων δίσκων θα μπορούσαν να έχουν μετατρέψει μια σειρά τόσο ασήμαντων γεγονότων, λίγα σταματημένα αυτοκίνητα, μπάλες φλόγας στον ουρανό στο τέλος της καταιγίδας σε εθνικό μυστήριο». Οι γνωστοί ερευνητές των ΑΤΙΑ, ο James E. McDonald και ο J. Allen Hynek αμφισβήτησαν την ερμηνεία της Πολεμικής Αεροπορίας ότι τα φαινόμενα οφειλόταν σε σφαιρικές αστραπές ή σε ηλεκτρικές καταιγίδες. Σύμφωνα με τους δυο ερευνητές δεν υπήρχε ηλεκτρική καταιγίδα στην περιοχή όταν έλαβαν χώρα οι θεάσεις. Σε κατάθεση του ενώπιον επιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ το 1968, ο McDonald δήλωσε ότι «Μια διάσημη υπόθεση ήταν στο Λέβελαντ του Τέξας … δέκα οχήματα σταμάτησαν σε μια μικρή περιοχή, ανεξάρτητα, σε περίοδο 2 ωρών. Δεν υπήρξε αστραπή ή καταιγίδα και μόνο ίχνος βροχής».

Ο Hynek έγραψε ότι «ως υπεύθυνος για την παρακολούθηση του νέου Σοβιετικού δορυφόρου Sputnik, βρισκόμουν σε υπηρεσία σχεδόν όλο το εικοσιτετράωρο και δεν έδωσα καμία σημασία σε αυτό το γεγονός. Δεν είμαι περήφανος σήμερα που βιαστικά να συμφωνήσω με την εκτίμηση της Πολεμικής Αεροπορίας ότι ήταν « σφαιρική αστραπή» με βάση τις πληροφορίες ότι μια ηλεκτρική καταιγίδα ήταν σε εξέλιξη στην περιοχή του Λέβελαντ εκείνη την ώρα. Αυτό αποδείχθηκε ότι δεν συνέβαινε. Οι παρατηρητές ανέφεραν συννεφιά και ομίχλη, αλλά όχι αστραπές». Ο Hynek επεσήμανε επίσης ότι «αν το είχα σκεφτεί λίγο, σύντομα θα εντόπιζα την απουσία οποιαδήποτε απόδειξης ότι η αστραπή σε μορφή μπάλας μπορεί να σταματήσει τα αυτοκίνητα και να σβήσει τους προβολείς». Οι ερευνητές ανέφεραν ότι ο ερευνητής της Πολεμικής Αεροπορίας δεν πήρε συνέντευξη από εννέα από τους δεκαπέντε μάρτυρες, ούτε αυτοί αναφέρονται στην τελική έκθεση του Blue Bοοκ.
Στην Βραζιλία ,στην πόλη Ουμπερλαντία την νύχτα της 17/8/1959 οι τέσσερις γενικοί διακόπτες του σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας έκλεισαν ταυτόχρονα κλείνοντας την παροχή ρεύματος σε όλες τις γραμμές. Αμήχανοι οι μηχανικοί βάρδιας έλεγξαν όλα τα όργανα χωρίς να εντοπίσουν κάποιο πρόβλημα και υπέθεσαν ότι το πρόβλημα θα έπρεπε να ήταν ή στις γραμμές ή στους τέσσερις υποσταθμούς. Πριν ο επικεφαλής μηχανικός προλάβει να επικοινωνήσει με τους υποσταθμούς δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από τεχνικό ενός υποσταθμού που βρίσκονταν 70 χλμ. μακριά ο οποίος του ανέφερε ότι οι διακόπτες του υποσταθμού είχαν πέσει ταυτόχρονα. Επίσης ότι ένας ιπτάμενος δίσκος είχε περάσει από πάνω την ίδια στιγμή. Ο επικεφαλής μηχανικός μη πιστεύοντας τίποτα από αυτά που του ανέφερε ο τεχνικός του έκανε παρατήρηση γιατί είχε καταναλώσει αλκοόλ σε ώρα υπηρεσίας. Ο τεχνικός του απάντησε ότι σύντομα θα το εξακρίβωνε καθώς το ΑΤΙΑ κατευθύνονταν προς τον κύριο σταθμό ακολουθώντας τις γραμμές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Ο επικεφαλής τότε σήκωσε δύο από τους διακόπτες χωρίς να επανέλθει το ρεύμα, σηκώνοντας τον τρίτο και οι τρεις διακόπτες κλείσανε αυτόματα ξανά. Εκείνη την στιγμή ακούγονταν θόρυβος έξω από το κτίριο του σταθμού. Ο σταθμός βρίσκεται σε έναν λόφο που δεσπόζει στην κοιλάδα της Ουμπερλαντία.  Ο μηχανικός βγήκε έξω και αντίκρισε όλη την κοιλάδα να φωτίζεται από μια απόκοσμη λάμψη, από ένα πολύ φωτεινό στρογγυλό αντικείμενο που βρίσκονταν σε μεγάλο ύψος και πλησίαζε με μεγάλη ταχύτητα τον κύριο σταθμό ακολουθώντας την γραμμή μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας από τον υποσταθμό που του είχαν τηλεφωνήσει για τον ιπτάμενο δίσκο. Το ΑΤΙΑ διέσχισε αθόρυβα τον ουρανό πάνω από το σταθμό και χάθηκε στον ορίζοντα. Αμέσως μετά  οι διακόπτες άνοιξαν αυτόματα. Υπολογίζοντας την απόσταση σταθμού - υποσταθμού και την ώρα που έκανε το ΑΤΙΑ από τον υποσταθμό για να φτάσει στον σταθμό φαίνεται ότι κινούνταν με ταχύτητα 2500 χλμ την ώρα περίπου.
Σε γράμμα στους δικούς του ο λοχίας του αμερικανικού στρατού Γουέην Ντάλρημπλ που υπηρετούσε στο Βιετνάμ αναφέρει: «Το βράδυ της 19/6/1966 κατά της 9:45 μ.μ. στο στρατόπεδο Νχα Τρανγκ όλοι οι άντρες του στρατοπέδου παρακολουθούσαμε ταινία, όταν ξαφνικά ένα λαμπερό αντικείμενο εμφανίστηκε από το πουθενά . Αρχικά νομίσαμε ότι ήταν φωτοβολίδα. Έρχονταν από το βορρά πότε κινούμενο αργά και ποτέ πολύ γρήγορα. Οι πιλότοι που βρίσκονταν στο στρατόπεδο εκτίμησαν ότι πέταγε σε ύψος 25000 πόδια. Το ΑΤΙΑ κατέβηκε στα 300-500 πόδια και η κοιλάδα στην οποία βρίσκεται το στρατόπεδο είχε φωτιστεί λες και ήταν μεσημέρι. Στην συνέχεια ανέβηκε ψηλά και χάθηκε μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα. Η γεννήτρια στο στρατόπεδο ξαφνικά σταμάτησε όπως και οι γεννήτριες στην αεροπορική βάση που βρίσκονταν σε απόσταση μισού μιλίου από το στρατόπεδο, καθώς και οι κινητήρες δύο αεροσκαφών που ετοιμάζονταν να απογειωθούν όπως και οι κινητήρες όλων των οχημάτων για τέσσερα λεπτά. Επίσης και ενός δεξαμενόπλοιου που βρίσκονταν στα ανοιχτά. Το αντικείμενο είχε διάμετρο περίπου 50 πόδια. Ο λοχίας Γουέην στα πλαίσια των καθηκόντων του έλεγξε τις γεννήτριες χωρίς να εντοπίσει κάποια βλάβη.

Στα πλαίσια σεμιναρίου που διοργάνωσε η Ελληνική Αστροναυτική Εταιρεία με θέμα την ύπαρξη ή όχι των ιπτάμενων δίσκων το Φεβρουάριο του 1967, ο καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Παύλος Σαντορίνης στη διάλεξη του ανέφερε: «Στους φυσικούς όλου του κόσμου ήταν ανέκαθεν γνωστό παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες διαψεύσεως ή γελοιοποιήσεως εκ μέρους των αρμόδιων αρχών, όχι μόνο ότι τα εξωγήινα αυτά αντικείμενα πράγματι επισκέπτονται και μάλιστα σε ομάδες την γη αλλά γνώριζαν ακόμη ότι η εμφάνιση τους συνοδευόταν πέραν ορισμένων χαρακτηριστικών εκδηλώσεων και από φαινόμενα ηλεκτρομαγνητικής φύσεως όπως το σταμάτημα αυτοκινήτων, της λειτουργίας ηλεκτρικών συσκευών κτλ». Στην συνέχεια αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό που έγινε στις 09/11/1965 κατά το οποίο η Νέα Υόρκη βυθίστηκε στο σκοτάδι. Από καθαρά τεχνικής πλευράς ουδέποτε έγιναν γνωστά τα αίτια αυτής της διακοπής. Κανένας σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν παρουσίασε βλάβη ώστε να δικαιολογηθεί η διακοπή ρεύματος. Περιέργως όμως μια μέρα πριν τη διακοπή ,παρατηρήθηκαν ιπτάμενοι δίσκοι κατά μήκος των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή. Ένας μάλιστα από αυτούς θεάθηκε να κατεβαίνει προς την γραμμή μεταφοράς και να συνδέεται με αυτή μέσω σωληνωτού οργάνου. Έπειτα ανυψώθηκε και εξαφανίστηκε απότομα. Συμπληρώνοντας ο καθηγητής ανέφερε: «Γενική κατάπληξη προξένησε στις αρμόδιες αρχές το γεγονός ότι την στιγμή ακριβώς της απότομης συσκότισης της πόλης της Νέα Υόρκης θεάθηκε πάνω από αυτήν ένας πελώριος δίσκος διαμέτρου 30 μέτρων περίπου που εξέπεμπε ισχυρό φως». Στις 3/12/1965 από το Juarer του Μεξικού ως το Socosso του νέου Μεξικού, το Alamogordo, το Holloman και το White Sands 1 εκατ. άτομα έμειναν χωρίς ρεύμα και ενώ η επίσημη εκδοχή της διακοπής ήταν τεχνικές βλάβες , αυτόπτης μάρτυρας ανέφερε ότι την ώρα της διακοπής πάνω από το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είδε ένα λαμπερό αντικείμενο. Σε όλες αυτές τις περιοχές εκείνη την ημέρα είχαν εμφανιστεί ΑΤΙΑ.
Στις 26/10/1965 στις 8:00 μ.μ. στο St. Paul της Μινεσότα έγινε διακοπή ρεύματος και η επίσημη εκδοχή ήταν ότι προκλήθηκε από το χιόνι, ενώ αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι εμφανίστηκαν στον ουρανό μπλε και πορτοκάλι φώτα.
Στις 08/01/1966 στην Νάπολη της Ιταλίας μια σφαίρα φωτός εμφανίστηκε να αιωρείται πάνω από το Κάπρι. Προκλήθηκε διακοπή ρεύματος που επηρέασε όλη την νότια Ιταλία εκτός της περιοχής της Καλαβρίας. Η σφαίρα εξαφανίστηκε όταν την πλησίασαν δύο αεροσκάφη του ΝΑΤΟ. Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι τα κατοικίδια ζώα ήταν ανήσυχα.
Στις 12 Μαρτίου 1965 στο Loramic του Ουαϊόμινγκ των ΗΠΑ έγινε διακοπή ρεύματος στις 10:17 μ.μ. η οποία συνοδεύτηκε από μια αστραφτερή μπλε λάμψη βόρεια της πόλης.
Παρόμοια περιστατικά επίσης είχαμε στις 13/8/1960 στο Corning στην Καλιφόρνια,09/11/1965 στο Έξετερ των ΗΠΑ, 26/12 /1965 στο Μπουένος Άιρες.
Να σημειώσουμε ότι στις περιοχές στις οποίες έγινε διακοπή ρεύματος στις 3/12 δέχτηκαν πολλές επισκέψεις ΑΤΙΑ το καλοκαίρι του 1964. Επίσης στις περιοχές που έγινε διακοπή στις 9/11 υπήρξαν αναφορές για εμφάνιση ΑΤΙΑ το 1964-1965.
Πριν την συσκότιση στις 9/11 στις Β.Α. περιοχές κάτοικοι της πόλης Syracuse ανέφεραν ότι υπήρξε εμφάνιση ΑΤΙΑ και ίσως αυτές οι επισκέψεις ήταν αναγνωριστικές.

Το καλοκαίρι του 1988 συνέβησαν πλήθος παραφυσικών φαινομένων τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκόσμια. Ένα από αυτά τα φαινόμενα ήταν οι θεάσεις ΑΤΙΑ οι οποίες συνδέονται με το Μπλάκ άουτ που συνέβη το βράδυ στις 01/09/1988 και βύθισε την μισή Ελλάδα στο σκοτάδι. Εκείνο το βράδυ ο κ. Σιδέρης Γιάννης κάτοικος Καλογρέζας παρατήρησε ένα περίεργο αντικείμενο. Ο ίδιος λέει: «Εκείνο το βράδυ που η Αθήνα ήταν βυθισμένη στο σκοτάδι μισή ώρα μετά την συσκότιση είδα ένα αντικείμενο που αρχικά το πέρασα για αεροπλάνο. Το αντικείμενο εξέπεμπε ένα δυνατό φώς σαν να ήταν προβολέας και βρισκόταν σε αρκετά μεγάλο ύψος . Στις τέσσερις άκρες του αναβόσβηναν ρυθμικά κάποια φώτα. Μέσα στο σκοτάδι το σχήμα του φαινόταν σαν αεροπλάνου αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν. Εξάλλου πήγαινε τόσο αργά που στην αρχή νόμισα πως ήταν σταματημένο. Η πορεία του ήταν προς τη  μεριά της Πάρνηθας. Πήγα στο αεροδρόμιο όπου και κάθισα αρκετές ώρες για να δω μήπως υπάρχουν αεροπλάνα που να έχουν τόσο δυνατά φώτα αλλά δεν είδα τίποτα τέτοιο. Πρέπει ακόμα να προσθέσω ότι γύρω στις 12:00 το βράδυ στο δελτίο ειδήσεων μεταξύ σοβαρού και αστείου κάποιος προσκεκλημένος ανέφερε την περίπτωση της συσκότισης της Νέας Υόρκης και αναρωτήθηκε μήπως συνέβη και εδώ το ίδιο». Το ίδιο αντικείμενο φαίνεται ότι παρατήρησε και ο κ. Τσούργας Τάσος από την βεράντα του διαμερίσματος του στο Βύρωνα. Το ίδιο βράδυ κάποιος ακροατής τηλεφώνησε στον Top fm στην εκπομπή που έκανε η Λιάνα Κανέλλη και ανέφερε ότι παρατηρήθηκαν φώτα να κινούνται στον ουρανό από την μεριά της θάλασσας της Ραφήνας.
Σύμφωνα με ερευνητές του φαινομένου των ΑΤΙΑ φαίνεται ότι οι άγνωστοι επισκέπτες μελετούν την εξάρτηση μας από την ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης από αυτό που φαίνεται στο περιστατικό της Νέας Υόρκης οι άγνωστοι επισκέπτες φορτίζουν τα σκάφη τους από τα ηλεκτρικά μας δίκτυα.

Πηγές:
thetruth.gr
Εφημερίδα Ελευθερία 03/02/1967
Εξωγήινα όντα στην Ελλάδα Σωκράτης Αικατερινήδης τόμος 2 (σελ. 65,66). Εκδόσεις Αργοναύτης.
APRO - Coral and Jim Lorenzen
Leonard Stringfield - Ιπταμενοι δίσκοι
Εφημερίδα Αθηναϊκή 03/02/1967