Ζακ Βαλλέ: Μια σύντομη κατάσταση 5 χρήσιμων προτάσεων για τα ΑΤΙΑ


Ο Δρ. Ζακ Βαλλέ, επιστήμονας της πληροφορικής και αστροφυσικός, είναι ο άνθρωπος με την μεγαλύτερη ερευνητική εμπειρία πάνω στο θέμα τον ΑΤΙΑ, αλλά και ένας πολυγραφότατος συγγραφέας, και επιτυχημένος επιστήμονας. Ο Βαλλέ είναι ο άνθρωπος που έβαλε στο πεδίο της συζήτησης τη θεωρία ότι τα ΑΤΙΑ είναι απλώς μία από τις πολλές «μεταμφιέσεις» ενός γενικότερου διαχρονικού φαινομένου που υφίσταται από τα βάθη της αρχαιότητας και  το οποίο κατευθύνει και διαμορφώνει την ανθρώπινη συνείδηση. Ότι το φαινόμενο είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από τις παρούσες απλές θεωρήσεις περί «εξωγήινων από το διάστημα», και γεννάει ερωτήσεις για τη συνείδηση, για τη φύση της πραγματικότητας αλλά και για την ανθρώπινη ιστορία στη γη. Αν και στα μέσα της δεκαετίας του 1960 όπως και πολλοί άλλοι ερευνητές, προσπάθησε να επικυρώσει την λαϊκή θεωρία περί εξωγήινης προέλευσης των ΑΤΙΑ, από το 1969 τα συμπεράσματα του άλλαξαν ριζικά και δήλωσε δημοσίως ότι τείνει σε μια πολύ-διαστασιακή ερμηνεία του ζητήματος. Άρχισε να μελετά λατρείες, θρησκευτικά κινήματα, και λαογραφικές παραδόσεις, ανακαλύπτοντας ότι όντα παρόμοια με τους σημερινούς «επιβάτες  των ΑΤΙΑ», περιγράφονται σε παλιούς μύθους που προέρχονται από πολλά μέρη του κόσμου, αλλά και οχήματα προικισμένα με τις ίδιες ιδιότητες όπως αυτές των ΑΤΙΑ, και μάλιστα κατέχουν περίβλεπτη θέση σε μερικές ιστορίες όπως οι «Τροχοί του Ιεζεκιήλ», τα ιπτάμενα άρματα των μύθων της Ινδίας, τα στρογγυλά καλάθια απ’ τον  ουρανό στην ινδιάνικη λαογραφία της Αμερικής, οι «ιπτάμενες ασπίδες» των Ρωμαίων, τα «νεφελώδη πλοία απ’ την Μαγκονία» των μεσαιωνικών γαλλικών χρονικών κ.λπ. 
Η προσωπική του πεποίθηση και θεωρία είναι ότι το φαινόμενο είναι αποτέλεσμα μιας νοημοσύνης που είναι τεχνολογική και κατευθυνόμενη από μια νοημοσύνη, και ότι αυτή η νοημοσύνη είναι ικανή να χειρίζεται τον χώρο και το χρόνο με τρόπους που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε, ενώ ταυτόχρονα χειρίζεται και το ψυχικό περιβάλλον των μαρτύρων. Μια ιδέα που προσπάθησε να παρουσιάσει όταν έγραψε το Invisible College. Στην πραγματικότητα πιστεύει ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι που είναι και τεχνολογικό και ψυχικό, και φαίνεται σαφέστατα να μπορεί να χειρίζεται άλλες διαστάσεις. Στο Invisible College ο Βαλλέ πιστεύει ότι είναι αφελής ιδέα η πεποίθηση ανάμεσα στους περισσότερους ότι τα ΑΤΙΑ είναι μόνο οχήματα που τα χρησιμοποιούν επισκέπτες από κάποιον άλλον πλανήτη, και πιστεύει ότι είναι κάτι σαν «σύστημα ελέγχου των ανθρώπινων πεποιθήσεων». Θα προσπαθήσει να δείξει ότι αυτό που συμβαίνει στις στενές επαφές με ΑΤΙΑ, είναι ο έλεγχος των ανθρώπινων πεποιθήσεων, ο έλεγχος της σχέσης που υπάρχει μεταξύ της συναίσθησης μας και της φυσικής πραγματικότητας, και ότι αυτός ο έλεγχος υπήρξε σε ολόκληρη την ιστορία και έχει δευτερεύουσα σημασία αν παίρνει τώρα τη μορφή εμφανίσεων επισκεπτών από το διάστημα. Οι εικασίες που παρουσίασε στο Invisible College το 1975, θα διαψεύσουν τόσο τις ιδέες των πιστών, όσο και τις υποθέσεις των δύσπιστων, και τις ανέφερε αφού πρώτα είχε την ευκαιρία να τις συζητήσει ιδιαίτερα μ’ επαγγελματίες επιστήμονες οι οποίοι των ενθάρρυναν να συμμεριστεί αυτές τις σκέψεις με το ευρύτερο κοινό.

Πέντε Δηλώσεις

Εδώ λοιπόν, είναι μία σύντομη κατάσταση πέντε χρήσιμων προτάσεων όπως τις παρουσίασε στο Invisible College:

1.       Τα πράγματα που αποκαλούμε ιπτάμενα αντικείμενα άγνωστης ταυτότητας, δεν είναι ούτε αντικείμενα ούτε ιπτάμενα. Μπορούν να εξαϋλωθούν, όπως δείχνουν μερικές πρόσφατες φωτογραφίες και να παραβιάσουν τους νόμους της κίνησης που ξέρουμε εμείς.

2.       Τα UFOs θεάθηκαν σ’ όλη την ιστορία κι έλαβαν ή πρόσφεραν σταθερά τη δική τους εξήγηση μέσα στα πλαίσια κάθε πολιτισμού. Στην αρχαιότητα οι επιβάτες τους θεωρήθηκαν θεοί. Στο μεσαίωνα θεωρήθηκαν μάγοι. Κατά τον 19ον αιώνα θεωρήθηκαν επιστημονικές ιδιοφυΐες. Και τέλος, στην εποχή μας, θεωρούνται διαπλανητικοί ταξιδιώτες.

3.       Οι αναφορές για UFO δεν προκαλούνται υποχρεωτικά από επισκέψεις διαστημικών ταξιδιωτών. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να είναι εκδήλωση μιας πιο πολύπλοκης τεχνολογίας. Αν ο χρόνος και ο χώρος δεν είναι τόσο απλοί στην δομή τους, όπως υπέθεσαν οι φυσικοί ως τώρα, τότε το ερώτημα «από πού έρχονται;» μπορεί να μην έχει έννοια. Μπορεί να έρχονται από κάποιο μέρος μέσα στο χρόνο. Αν η συναίσθηση μπορεί να εκδηλωθεί έξω από το σώμα, τότε η έκταση των υποθέσεων μπορεί να είναι πιο ευρύτερη.

4.       Η λύση, για την κατανόηση αυτού του φαινομένου, βρίσκεται στα ψυχικά φαινόμενα που προκαλεί (ή στην ψυχική επίγνωση που καθιστά δυνατή) στους παρατηρητές του. Η ζωή τους αλλάζει σημαντικά και αναπτύσσουν ασυνήθιστες ικανότητες, τις οποίες αντιμετωπίζουν ίσως με κάποια δυσκολία. Η αναλογία των μαρτύρων που δημοσιεύουν αφηγήσεις αυτών των εμπειριών φαίνεται πως είναι χαμηλή. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς προτιμούν να παραμείνουν σιωπηλοί.

5.       Η επαφή μεταξύ ανθρώπου και του φαινομένου των UFOs γίνεται κάτω από συνθήκες που ελέγχονται από αυτά τα δεύτερα. Το χαρακτηριστικό της γνώρισμα είναι ένας σταθερός παράγοντας παραλογισμού που οδηγεί στη απόρριψη της αφήγησης από τ’ ανώτερα στρώματα της κοινωνίας του αντικειμενικού σκοπού και στην αφομοίωση, σε βαθύ συνειδητό επίπεδο, των συμβόλων που μεταβιβάζονται με την επαφή. Ο μηχανισμός αυτού του «απόηχου» μεταξύ του συμβόλου των UFOs και των αρχετύπων του ασυνείδητου του ανθρώπου επιδείχτηκε πολύ καλά από τον Κάρλ Γιούνγκ, του οποίου το βιβλίο, Ιπτάμενοι Δίσκοι, κάνει πολλές αναφορές στην προαιώνια σημασία των «σημείων στον ουρανό».   

Follow by Email