PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Κουκουναριές Μαγνησίας (8/1990)

Αύγουστος 1990, Σκιάθος: Η Μαρία Πατέστου αφηγείται την προσωπική της μαρτυρία από τις διακοπές της στις Κουκουναριές της Σκιάθου: "Ένα βράδυ είχε ρίξει πολύ δυνατή βροχή που διήρκεσε περίπου δέκα λεπτά. Ένας φίλος μου που είχε κρις-κραφτ ανησύχησε και πήγαμε μαζί να ελέγξουμε μήπως γέμισε νερά. Ήταν γύρω στις 10 με 10.30 το βράδυ. Εγώ είχα καθίσει στην παραλία και τον περίμενα να τελειώσει, όταν ξαφνικά άκουσα ένα δυνατό και διαπεραστικό ήχο που ερχόταν από την άκρη του ορίζοντα. Κοιτώντας προς τη θάλασσα είδα ένα φωτεινό αντικείμενο να έρχεται προς το μέρος μου, το οποίο καθώς πλησίαζε κατάλαβα πως δεν ήταν αεροπλάνο ή ελικόπτερο. Με μικρή ταχύτητα πέρασε σχεδόν πάνω από το κεφάλι μου, σε ύψος 15 μέτρων περίπου. Φαινόταν ολοκάθαρα. Ήταν μαύρο και γύρω-γύρω είχε άσπρο φως. Φαινόταν το φωτεινό περίγραμμα. Είχε σχήμα δίσκου και διάμετρο περίπου 10 μέτρων. Αφού πέρασε από πάνω μου, συνέχισε την πορεία του και χάθηκε πίσω από τα βουνά με κατεύθυνση τη Χαλκιδική. Είχε σταθερή μικρή ταχύτητα και ο ήχος που εξέπεμπε (παράξενος και διαπεραστικός) ήταν ο ίδιος καθαρός όλη τη διάρκεια της πορείας του. Εκείνο το βράδυ η περιοχή ήταν πολύ σκοτεινή, δεν είχε φεγγάρι, ούτε αέρα, παρά μόνο λίγα αραιά σύννεφα στον ουρανό. Ένιωσα πολύ μεγάλο φόβο, αλλά ταυτόχρονα με ενθουσίασε το εντυπωσιακό θέαμα. Ο φίλος μου που έβγαζε τα νερά της βροχής μέσα από το σκάφος δεν αντιλήφθηκε τίποτα. Όταν ήλθε κοντά μου και του είπα τι είχα δει άρχισε να με κοροϊδεύει."


ΠΗΓΗ: UFO φάκελος Ελλάδα, Μ. Ποδότα