PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Καλαμάτα, καλοκαίρι 2000 (1ου τύπου)

Μένω Καλαμάτα. Το καλοκαίρι του 2000 λοιπόν καθόμουν στη βεράντα με τη πεθερά μου, ήταν αργά 1.30 το βράδυ (τότε μέναμε με τον άντρα μου στο σπίτι του). Εκεί λοιπόν που καθόμαστε είδα να πέφτει κάποιο αστέρι, μετά κι άλλο, μετά κι άλλο θα έπεσαν κάπου 10 στη σειρά. Όπως κοίταζα μήπως δω κι άλλο αστέρι να πέφτει βλέπω ένα φωτιζόμενο στρογγυλό αντικείμενο να έρχεται από τη μεριά της θάλασσας προς το μέρος μας. Το έδειξα στην πεθερά μου και το είδε και αυτή. Λέω κάποιος δορυφόρος θα είναι. Τότε άρχισε να κάνει κύκλο πάνω από το σπίτι μας. Της είπα της πεθεράς μου να φέρει τα κιάλια (τα είχε φέρει από τον Καναδά γιατί μένανε εκεί πριν χρόνια). Την ώρα που πήγα να κοιτάξω με τα κιάλια το αντικείμενο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Μετά από μισή ώρα ξαναεμφανίστηκε αλλά δεν μπόρεσα να δω τίποτα με τα κιάλια. (θα μου πείτε τι περίμενα να δω με απλά κιάλια) αλλά εκείνη την ώρα πάνω στην αγωνία μου να δω τι είναι...τέλος πάντων για να μην σας κουράζω στο τέλος βγάζει καπνό από το πίσω μέρος του και εξαφανίζεται.


ΠΗΓΗ: www.esoterica.gr forum :ιπτάμενο αντικείμενο Χρήστης : Elena22