PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Κύθηρα (27/1/1974)

 ΕΠΑΦΗ: 1ου ΤΥΠΟΥ        ΠΕΡΙΟΧΗ: ΚΥΘΗΡΑ         ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 27/1/1974

ΠΗΓΗ: Περιοδικό Επίκαιρα 22-28/3/1974, τεύχος 294

Ο μαθητής γυμνασίου Ζαφείρης Δαπόντες περιγράφει την εμπειρία του: «Ήταν Κυριακή 27/1/1974, και αφού γύρισα από τον εκκλησιασμό μου (σαν μαθητής της Δ' τάξεως Γυμνασίου που είμαι), πήρα τη φωτογραφική μου μηχανή και βγήκα από το σπίτι χωρίς να απομακρυνθώ πολύ για να βγάλω μερικές φωτογραφίες. Οι καιρικές συνθήκες ο πρωί εκείνο ήταν καλές και αφού τράβηξα μερικές φωτογραφίες απέσπασε τη προσοχή μου ένα κιτρινάκι, μικρό πουλί του τόπου μου. Προσπαθούσα να το φωτογραφήσω σε μία καλή θέση και από μικρή απόσταση. Αυτό συνεχώς απομακρυνόταν και εγώ το ακολουθούσα μέχρι που τελικά πέταξε και έφυγε. Απογοητευμένος σκεφτόμουν να επιστρέψω στο σπίτι μου όταν με την άκρη του ματιού μου αντιλήφθηκα μία κίνηση. Είδα ένα αντικείμενο σε σχήμα δίσκου να βρίσκεται σε ένα ύψος 50 μέτρων και να κινείται εντελώς κατακόρυφα προς τα επάνω. Δεν ακουγόταν ο παραμικρός θόρυβος, ούτε παρατήρησα κάποιο καπνό ή φλόγα ή οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια πάνω σʼ αυτόν τον υπόλευκου χρώματος δίσκο. Όσο υψωνόταν , τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα ανέπτυσσε. Χωρίς να χάσω καιρό, γρήγορα-γρήγορα , ύψωσα τη φωτογραφική μου μηχανή και τράβηξα τη φωτογραφία η οποία δυστυχώς βγήκε «κουνημένη». Κατόπιν συνέχισα να κοιτάζω το δίσκο, ώστε έφτασε τόσο ψηλά ώστε χάθηκε εντελώς».