PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Παγγαίο (2013)

«Είδα UFO στο Παγγαίο» ισχυρίζεται με email που απέστειλε στο serrespublica.blogspot.gr, Σερραίος φυσιοδίφης, στη διάρκεια ορειβασίας του στο βουνό, για παρατήρηση της βιοποικιλότητας. «Θα ήθελα να μοιραστώ με τον κόσμο μία πρωτόγνωρη και πραγματικά περίεργη εμπειρία που μου συνέβη πριν από λίγες ημέρες κατά την διάρκειά ταξιδιού μου στο όρος Παγγαίο. Στόχος της διήμερης επίσκεψής μου στο βουνό ήταν να συλλέξω φωτογραφικό υλικό από την βιοποικιλότητα του βουνού. Το περιστατικό έλαβε μέρος το απόγευμα της πρώτης μέρας όταν στην προσπάθειά μου να εντοπίσω ένα κατάλληλο μέρος να κατασκηνώσω βρήκα μία υπέροχη πλαγιά που είχε θέα στην κορυφή του βουνού γνωστή και ωε «μάτι». Άφησα τις αποσκευές μου σε κοντινό ξέφωτο και άρχισα να απολαμβάνω το ηλιοβασίλεμα, όταν σε απόσταση 2 χιλιομέτρων από εμένα είδα ένα ιπτάμενο αντικείμενο να προσεγγίζει την θέση μου. Αρχικά νόμισα πως ήταν ελικόπτερο ή κάποιο άλλο αεροσκάφος, αλλά καθώς συνέχισε να με προσεγγίζει παρατήρησα πως το όχημα είχε τριγωνικό σχήμα και στο κέντρο του υπήρχε ένας σφαιρικός θαλαμίσκος. Το περίεργο όχημα μήκος 10 μέτρων όπως κατάφερα να το υπολογίσω σταμάτησε γύρω στα 800 μέτρα από τη θέση μου και άρχισε να εκπέμπει έναν περίεργο μηχανικό ήχο που έμοιαζε με σάλπιγγα. Τότε από το κάτω μέρος του άνοιξε κάτι σαν πόρτα και μικρές φωτινές σφαίρες στο μέγεθος μπάλας διαχύθηκαν γύρω από το σκάφος. Στη συνέχεια τα σφαιροειδείς αντικείμενα κατευθύνθηκαν προς το δάσος λες και έψαχναν για κάτι. Το σκηνικό κράτησε για ένα τέταρτο και στη συνέχεια τα αντικείμενα επέστρεψαν στο σκάφος. Αμέσως το τριγωνικό σκάφος έκανε μεταβολή και με απίστευτη επιτάχυνση κατευθύνθηκε βορειοδυτικά και χάθηκε εν ριπή οφθαλμού. Δεν ξέρω τη ήταν το αντικείμενο που είδα, πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω κάτι τέτοιο, δεν πιστεύω στα UFO και αν κάποιος μου δώσει μία λογική εξήγηση θα τον πιστέψω. Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να μου πει πως θα μπορούσα να τραβήξω κάποιες φωτογραφίες, αλλά δυστυχώς είχα ξεχάσει την μηχανή στη τσάντα μου και δεν ήξερα αν θα προλάβαινα».