PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ (8/11/1997)

Σύνοψη περιστατικού : Λαμπερό, ακτινοβόλο αντικείμενο το οποίο αρχικά ήταν σταθερό, μετά άρχισε να κινείται πολύ αργά για να επιταχύνει πάρα πολύ γρήγορα και να εξαφανιστεί νοτιοανατολικά. Ώρα περιστατικού : 01.00 Διάρκεια : 1-2 λεπτά. Περιγραφή αντικειμένου : Έμοιαζε σαν ένα φωτεινό αστέρι στο σκοτεινό ουρανό μάλλον σφαιρικό αλλά το σχήμα του δεν ήταν ξεκάθαρο λόγω της απόστασης. Απόσταση και ύψος αντικειμένου : 45 μοίρες νοτιοανατολικά, 500 μέτρα ύψος, 2-3 χιλιόμετρα μακριά. Περιγραφή της γύρω περιοχής : Ανοιχτό έδαφος με τίποτα το ιδιαίτερο προς τη περιοχή της θέασης. Περιγραφή περιστατικού : Ήμουν έξω στα χωράφια για στρατιωτικούς λόγους καθώς ήμουν σκοπός ασφαλείας στην αεροπορική βάση. Τότε το μάτι μου έπιασε ένα παράξενο φως στο νοτιοανατολικά, σχεδόν 45 μοίρες πάνω από τον ορίζοντα και 2-3 χιλιόμετρα μακριά. Ήταν λαμπερό ασημόλευκο με την δικιά του ακτινοβολία μάλλον σφαιρικό αν και το σχήμα δεν ήταν ξεκάθαρο λόγω της απόστασης. Ο ουρανός ήταν καθαρός και δεν φυσούσε αέρας. Αρχικά νόμισα πως ήταν κάποιο αεροπλάνο αλλά γρήγορα αντιλήφθηκα το λάθος μου. Το αντικείμενο δεν έμοιαζε με κάτι που να είχα δει στο παρελθόν. Αν και ήμουν σε αεροπορική βάση καμία πτήση δεν γινόταν εκείνο τον καιρό και τίποτα δεν υπήρχε στον αέρα. Επίσης το αντικείμενο είχε παράξενα χαρακτηριστικά που δεν είχα δει ποτέ μου σε αεροπλάνα που πετούσαν στη περιοχή. Η εμπειρία μου, μου έλεγε πως το αντικείμενο ήταν κάτι διαφορετικό και άγνωστο. Δεν ακούστηκε κανένας ήχος ούτε και κανένα αναβόσβημα του αντικειμένου. Το περιστατικό κράτησε 1-2 λεπτά, μετά το αντικείμενο άρχισε να αργοσβήνει και συγχρόνως να εξαφανίζεται γρήγορα νοτιοανατολικά. Κανένα ανθρώπινο αντικείμενο δεν μπορεί σύμφωνα με την άποψή μου να εξηγήσει αυτό που είδα. Μαθησιακό υπόβαθρο μάρτυρα : Όταν το είδα ήμουν φοιτητής πανεπιστημίου στα μαθηματικά και στους Η/Υ. Θεάσεις μάρτυρα πριν ή μετά το γεγονός ; Όχι Περιοχή διαμονής μάρτυρα ; Πάτρα. Αχαία Ηλικία : 36 ετών.

ΠΗΓΗ: ufoevidence.org