PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Χολαργός, Αθήνα (1990)

Ένας από τους πιο γνωστούς τραγουδιστές, ο Ρόμπερτ Ουίλλιαμς, που έχει αρκετές εμπειρίες, αναφέρει την παρακάτω οπτική επαφή με ΑΤΙΑ και την επίδρασή τους στην τηλεόραση του : «Η τελευταία μου προς το παρόν επαφή με UFO συνέβη το 1990, αλλά ίσως και να ήταν το 1989. Επειδή τότε δούλευα σε νυχτερινό κέντρο, επέστρεψα αργά στο σπίτι μου στο Χολαργό, κάθισα μαζί με τη γυναίκα μου στο τζάκι και συζητούσαμε, ενώ τα παιδιά κοιμόντουσαν. Κατά τις 3.30 περίπου άναψε μόνη της η τηλεόραση και γρήγορα πάλι μόνη της έσβησε! Η γυναίκα μου φοβήθηκε, αλλά εγώ επειδή έχω εμπειρίες από αυτά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και σκέφτηκα ότι ίσως κάτι θα συμβεί. Μετά από 10 λεπτά η τηλεόραση άρχισε να ανάβει και να σβήνει μόνη της. Εκείνο το βράδυ θυμάμαι είχε πέσει χιόνι και το είχε μάλιστα στρώσει και ο ουρανός ήταν γεμάτος σύννεφα. Βγήκα λοιπόν στο μπαλκόνι του διαμερίσματος που βρίσκεται στον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας και έχει θέα το Πεντάγωνο και είδα λάμψεις μέσα στα σύννεφα, στο ύψος του Πενταγώνου. Όπως υπολόγισα, αυτές είχαν διάμετρο περίπου 150 μέτρα. Άλλαζαν χρώματα συνέχεια και ήταν σταθερές στο ίδιο σημείο. Σε όλο αυτό το διάστημα η τηλεόραση εξακολουθούσε να ανάβει και να κλείνει μόνη της και ξαφνικά σε όλη τη περιοχή έσβησαν τα φώτα. Στη συνέχεια η λάμψεις έγιναν πιο έντονες και μετά από λίγο άρχισαν να σβήνουν. Σύντομα επαναλήφθηκε το ίδιο πάλι θέαμα και εγώ όσο και η γυναίκα μου είχαμε ενθουσιαστεί από αυτά που βλέπαμε και προσπαθήσαμε να εξακριβώσουμε τι υπήρχε μέσα στα σύννεφα. Είχαμε όμως παγώσει από το δυνατό κρύο και έτσι μπήκαμε μέσα και σε λίγο πήγαμε για ύπνο αλλά… το φαινόμενο εξακολουθούσε να υφίσταται.»

ΠΗΓΗ: Σωκράτης Αικατερινίδης. Εξωγήινα Όντα στην Ελλάδα (Τόμος 2ος)