PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Άγνωστα φωτεινά αντικείμενα στον ουρανό της Γλυφάδας (27/6/2015)

Στις 27 Ιουνίου 2015, η κ. Κ. Κ. επικοινώνησε με την ομάδα της Ερ.Ε.Ν.Ζω για να μας αναφέρει μία εμπειρία που βίωσε παρέα με μία φίλη της. Αυτή η εμπειρία αφορούσε δύο έντονα φωτισμένα σφαιροειδή αντικείμενα που κινούνταν στο νυχτερινό ουρανό της Γλυφάδας, μία περιοχή που έχει δώσει αρκετές και εντυπωσιακές αναφορές τους τελευταίους μήνες.
Παρακάτω ακολουθεί η αναφορά της κ. Κ.Κ.

*Τα στοιχεία της κ.Κ.Κ. είναι στην διάθεση της Ερ.Ε.Ν.Ζω
*Αν είστε αυτόπτης μάρτυρας ανάλογων περιστατικών επικοινωνήστε με την Ερ.Ε.Ν.Ζω στο email: erenzw2012@gmail.com

 «27/6/2015 λίγο μετά τα μεσάνυχτα ή γύρω στη 01:00 (δεν κοίταξα ακριβώς την ώρα) , από το κέντρο της Γλυφάδας που μένω, είδα στον ουρανό δύο ιπτάμενα αντικείμενα. Ήμουν στο μπαλκόνι και μου τράβηξε την προσοχή ένα ιπτάμενο αντικείμενο που την φωτεινότητά του δεν την έχω ξαναδεί ποτέ! Με δεδομένο ότι ζω στην Γλυφάδα όπου κάποτε είχαμε το αεροδρόμιο δίπλα μας, καταλαβαίνετε ότι έχω δει κάθε είδους αεροπλάνο σε κάθε είδους καιρικές συνθήκες. Το αντικείμενο που είδα θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με τις περιγραφές του άστρου της Βηθλεέμ. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν κάποιο βεγγαλικό, αλλά κανένα βεγγαλικό δεν στέκεται τόση ώρα και με τέτοια κίνηση. Το φως από το αντικείμενο εξέπεμπε σε δέσμες ευδιάκριτες από κάθε σημείο του σφαιροειδούς σχήματός του. Για την ακρίβεια, το σχήμα δεν ήταν ακριβώς σφαιροειδές. Ήταν περίπου όπως του αερόστατου, δηλαδή είχε μία επιμήκυνση στο κάτω μέρος. Όταν αυτό άρχισε να χάνεται με νοτιοανατολική κατεύθυνση, τότε εμφανίστηκε το δεύτερο.  Μετά από λίγο, εμφανίστηκε ένα αεροπλάνο και έτσι μπόρεσα να δω άμεσα τη διαφορά στις ίδιες καιρικές συνθήκες του ουράνιου τοπίου  (είχε συννεφιά χθες και για λίγο αμφισβήτησα τον ίδιο μου τον εαυτό και αυτό που έβλεπε) .
Αξίζει να σας αναφέρω τις πρώτες αυθόρμητες αντιδράσεις που είχα εγώ και η φίλη που ήταν μαζί μου, γιατί έχω την βαθιά πεποίθηση πως έχουν μεγαλύτερη αξία την ύστερη λογική λογοκρισία. Αρχικά, όταν είδα το πρώτο αντικείμενο , αναφώνησα έκπληκτη στην φίλη μου:
"Τι είναι αυτό το πράγμα!"  , εκείνη το κοίταξε και αυθόρμητα είπε:
"Μήπως είναι αεροπλάνο που έχει πιάσει φωτιά;"

Αφού ξεκαθαρίσαμε ότι τίποτα από τις ανοησίες που λέγαμε δεν ισχύει, αρχίσαμε να παρακολουθούμε την πορεία του στον ορίζοντα. Το αντικείμενο κάποιες στιγμές σκοτείνιαζε εντελώς και έπειτα φώτιζε ξανά (και δεν ήταν ότι χανόταν σε σύννεφα και εμφανιζόταν ξανά). Ύστερα, ήρθε το δεύτερο με τις ίδιες ακριβώς ιδιότητες και την ίδια πορεία».