PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Λιμάνι Αβδηρών, Ξάνθη 27/3/2010 (1ου τύπου)

Ονομάζομαι Φ.Γ και είμαι κάτοικος Ξάνθης. Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάτι πολύ περίεργο που μου συνέβη στις 27 Μαρτίου 2010 ημέρα Σάββατο και ώρα 22:30 περίπου στην περιοχή του λιμανιού των Αβδήρων. Είχα πάει εκεί από το απόγευμα της ίδιας μέρας για ψάρεμα στον αριστερό βραχίονα του λιμανιού. Είχε αρκετό κόσμο αλλά όταν νύχτωσε έμεινα μόνος μου. Εγώ ψάρευα στο τέλος του βραχίονα και την ώρα που αναφέρω είχα ξεκινήσει να περπατώ για να φτάσω στην αρχή του βραχίονα με σκοπό να κατέβω από αυτόν για να φύγω. Πιστεύω ότι έχετε περάσει από το σημείο και μπορείτε να καταλάβετε που εννοώ. Καθώς περπατούσα είδα στην πλαγιά των αρχαίων Αβδήρων που ενώνεται με την αρχή του βραχίονα 2 περίεργες λάμψεις στα δεξιά του λόφου όπως φαίνεται αυτός από την μεριά της θάλασσας. Σαν κάποιος να έκανε σήματα με τον φακό του. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα το περπάτημα μου. Τις είδα ξανά μετά από μερικά δευτερόλεπτα και σκέφτηκα ότι κάποιος παίζει με το φακό του. Όσο πλησίαζα στην αρχή του βραχίονα οι λάμψεις συνεχιζόταν αλλά τώρα μπορούσα να δω ότι κινούνταν πάνω στην πλαγιά του λόφου και ήταν δύο που έλαμπαν ταυτόχρονα. Σταμάτησα και τις έβλεπα που κινούνταν αλλά και φοβήθηκα να συνεχίσω. Οι λάμψεις δεν σταμάτησαν και ήταν σαν να έπαιζαν κυνηγητό μεταξύ τους. Μετά από 5 λεπτά αποφάσισα να συνεχίσω και σκέφτηκα ότι είναι να γίνει ας γίνει. Φτάνοντας σε απόσταση 20 μέτρων από την πλαγιά έβλεπα καθαρά ότι οι λάμψεις ήταν 2 μπάλες άσπρου φωτός που πετούσαν λίγα εκατοστά πάνω από το έδαφος. Δεν έφυγαν και έμεινα να τις κοιτώ παγωμένος. Πλησίασα ακόμη περισσότερο γιατί δεν ένοιωθα πιά φόβο αλλά κάτι σαν χαρά και περιέργεια μαζί. Έμεινα στα 10 περίπου μέτρα από αυτές τις μπάλες και πάλι δεν έφυγαν αλλά συνέχισαν το παιχνίδι τους. Αποφάσισα να πάω ακόμα πιό κοντά και να πιάσω μία αν μπορέσω αλλά μόλις έκανα μερικά μικρά βήματα προς το μέρος τους αυτές έφυγαν ξαφνικά η μία προς τα πάνω στα αρχαία και η άλλη δεξιά προς τα βράχια και μάλιστα έστριψε σε μία γωνία που κάνουν τα βράχια συνεχίζοντας την πορεία της μέχρι που χάθηκε από τα μάτια μου. Δεν ξέρω τι ήταν αυτά τα φώτα και δεν είχα δει ξανά ποτέ μου τέτοιο πράγμα. Αν ξέρετε παρακαλώ πείτε μου. Το γράφω εδώ και αν σας ενδιαφέρει να το ανεβάσετε στο σιτε σας για να υπάρχει κάπου. Μόνο το όνομα μου παρακαλώ να μην γράψετε για ευνόητους λόγους και το email μου. Ευχαριστώ και θα περιμένω να μάθω τι ήταν. Είναι αλήθεια 100% αυτό που είδα και δεν έχω λόγο να σας πω ψέματα.


ΠΗΓΗ:strangehellas