PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Εμφανίσεις άγνωστων ιπτάμενων αντικειμένων το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου


Αύξηση παρουσίασαν οι αναφορές από όλη την χώρα για άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου. Σε επικοινωνία της με την ομάδα Ερ.Ε.Ν.Ζω η Μαρία αναφέρει: «Καλησπέρα σας, με λένε Μαρία και είμαι κάτοικος Καισαριανής, και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη… καθώς βγήκα στο μπαλκόνι μου ώρα 00:30 την 9/8/2013 και απολάμβανα την ηρεμία της γειτονιάς μου, το μάτι μου αντιλήφθητε περίεργο φωτισμό σταθερό προς Ακρόπολη μεριά και σε ύψος, για περίπου 10 λεπτά στο ίδιο σημείο. Δεν το έχασα από τα μάτια μου ούτε δευτερόλεπτο, αναβόσβηνε φως και έμοιαζε σαν να πετάει αστραπές! Ήταν μοναδικό το συναίσθημα το ότι το είδα και εγώ αυτό το φαινόμενο αλλά και τρομακτικό».
 Σημαντικές αναφορές από την ίδια περίοδο παρουσίασε και η ιστοσελίδα UFOs & ALIENS TRUTH (Greek community), τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε από ΕΔΩ