PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Η θανάσιμη πτήση του Mantell




Μέσα από την ιστοσελίδα της ομάδας Ερ.Ε.Ν.Ζω (Έρευνα Εξωγήινης Νοήμονος Ζωής), θα σας παρουσιάσουμε (σε βάθος χρόνου), 100 κορυφαίες  μελέτες και αναλύσεις, από 100 κορυφαίες εμφανίσεις UFO όλων των τύπων,  που έχουν καταγραφεί στον Ελλαδικό αλλά και τον παγκόσμιο χώρο, και οι οποίες έχουν ερευνηθεί από τους σημαντικότερους ερευνητές και τις μεγαλύτερες οργανώσεις. Είναι πολύ δύσκολο να αποδείξουμε αμετάκλητα αν εξωγήινοι επισκέπτονται τον πλανήτη μας. Η τελική απόφαση για το τι να πιστέψετε ανήκει σε σας. Αν στο τέλος αισθάνεστε πως υπάρχουν αδιάψευστες αποδείξεις για την ύπαρξη εξωγήινων μην πανικοβληθείτε. Αν βρίσκονται εδώ, μάλλον επισκέπτονται τον πλανήτη μας εδώ και αιώνες και δεν μας έχουν βλάψει ακόμα..

Η αρχή έγινε πριν από μερικές εβδομάδες όταν σας παρουσιάσαμε το περιστατικό της Αταλάντης, (Γ  τύπου), το Νο1 ίσως στον Ελλαδικό χώρο,  το Roswell, και την περίπτωση του Stephen Michalak στο Καναδά( δευτέρου τύπου). Σήμερα θα πάμε λίγο πιο νότια και θα μελετήσουμε μια περίπτωση για την οποία έχουν γραφτεί χιλιάδες άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά, ενώ  έχουν χυθεί τόνοι μελάνι στην παγκόσμια βιβλιογραφία.  


Ημερομηνία: 7 Ιανουαρίου 1948
Ώρα: 1:35μμ
Τόπος: Αεροπορική βάση Godman, Kentucky U.S.A
Μάρτυρας: Σμηναγός Thomas F. Mantell
Επεξεργασία, μετάφραση: Ερ.Ε.Ν.Ζω http://erenzw.blogspot.com/

Η 7η Ιανουαρίου 1948, είναι μια ημέρα τραγωδίας για  τον σμηναγό Mantell, την οικογένεια του και τους συναδέλφους του.  Ο Mantell έχει την ατυχή διάκριση του πρώτου ανθρώπου που θα δώσει την ζωή του στην καταδίωξη αγνώστων ιπτάμενων αντικειμένων μετά την εντολή της πολεμικής αεροπορίας για την σύλληψη ενός UFO.
Τα γεγονότα ξεκίνησαν νωρίς την ίδια μέρα. Ο αρχηγός της αστυνομίας ήθελε να μάθει τι στο καλό συνέβαινε. Καθ`όλη την διάρκεια της ημέρας βομβαρδιζόταν από αναφορές για UFO. Συγκεκριμένα η Κρατική Αστυνομία του Kentucky, άρχισε να λαμβάνει αναφορές από πολίτες που ανησυχούσαν εξαιτίας ενός μεγάλου κυκλικού αντικειμένου που πετούσε πάνω από την πόλη του Mansville. Σε λίγη ώρα η περιοχή θέασης επεκτάθηκε για να καλύψει το Irvington και το Owensboro. Οι μάρτυρες περιέγραφαν κάτι που είχε το σχήμα αλεξίπτωτου, πάνω από 75 μέτρα πλατύ, και έμοιαζε σαν να είναι φτιαγμένο από μέταλλο.
Στις 1:15μ.μ ο αρχηγός της αστυνομίας τηλεφώνησε στην κοντινή αεροπορική βάση Godman. Μπορούσε η πολεμική αεροπορία να δώσει κάποια πληροφορία για το περίεργο φαινόμενο που είχε τρομάξει τους κατοίκους της πόλης; Η ερώτηση του παραπέμφθηκε στο Κέντρο Δοκιμών της Πολεμικής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο Wright Patterson. Όμως η πολεμική αεροπορία επέμεινε πως κανένα αεροσκάφος που να ταίριαζε με αυτή την περιγραφή δεν δοκιμαζόταν στην περιοχή. Απλώς οι άνθρωποι είχαν μεγάλη φαντασία. Φαντασία ή όχι, στις 1:35μ.μ τα ραντάρ στο Κέντρο Εναέριας Κυκλοφορίας Godman, κατέγραψαν ένα αγνώστου ταυτότητας σκάφος να πλησιάζει από τα  νοτιοανατολικά σε ύψος 3.950 μ. Μερικά λεπτά αργότερα και το προσωπικό του αεροδρομίου στο διάδρομο είδαν  κάτι.  Δεν ήταν συνηθισμένο αεροσκάφος. Παρόλο που το μελετούσαν με κιάλια, οι άντρες δεν μπορούσαν να το αναγνωρίσουν. Το αντικείμενο αιωρούνταν πάνω από το αεροδρόμιο για μισή περίπου ώρα, λάμποντας με ένα παράξενο κόκκινο χρώμα. Μετά εκτινάχτηκε προς τα σύννεφα μέχρι που ξανασταμάτησε.










Τα Mustang P-51 ερευνούν


Ξαφνικά στον ασύρματο του πύργου Godman ακούστηκε η φωνή του 25χρονου σμηναγού Thomas Mantell. Ηγούνταν μιας πτήσης τεσσάρων μαχητικών Mustang P-51. Ανέφεραν την θέση τους στα 16 χιλιόμετρα νότια του Godman και ο Mantell  ζήτησε την άδεια του πύργου για να πετάξει πάνω από το αεροδρόμιο. Ο πύργος εξέπεμψε μήνυμα: τα Ρ-51 έπρεπε να αλλάξουν την πορεία τους και να ελέγξουν το UFO. Με φανερή υπερένταση ο Mantell  επιβεβαίωσε της νέες οδηγίες και άλλαξε την πορεία του. Ένα από τα Ρ-51 είχε λίγα καύσιμα και έπρεπε να προσγειωθεί αμέσως. Τα υπόλοιπα άρχισαν την άνοδο προσπαθώντας να σταματήσουν το μυστηριώδες σκάφος. Στα 6.700 μέτρα οι δυο πιλότοι του σμηναγού Mantell παράτησαν το κυνηγητό. Οι κανονισμοί της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας προέβλεπαν την υποχρεωτική χρήση οξυγόνου από τους πιλότους σε υψόμετρο πάνω από 4.200μ για να προλαμβάνονται αναπνευστικές δυσκολίες, και κανένα από τα Ρ-51 δεν ήταν εξοπλισμένο με οξυγόνο. Πριν σταματήσουν την καταδίωξη, οι πιλότοι προσπάθησαν να προειδοποιήσουν το σμηναγό Mantell πως πετούσε επικίνδυνα ψηλά χωρίς οξυγόνο, αλλά αυτός συνέχισε φτάνοντας στα 7.000 μέτρα.
New York Times
Αρκετές εφημερίδες αργότερα ανέφεραν πως ο σμηναγός Mantell είχε εκπέμψει στον πύργο Godman τα παρακάτω: «είναι καταπληκτικό! Είναι ακριβώς από πάνω μου και είναι τρομερό! Μοιάζει μεταλλικό και είναι τεράστιο και κυκλικό. Μπορεί να έχει διάμετρο από 150 έως 300 μέτρα. Φαίνεται να ταξιδεύει με 200 κόμβους και το πλησιάζω! Είναι τεράστιο! Θα προσπαθήσω να πάω από πάνω του. Ανεβαίνει..Θεέ μου, αυτό είναι εκπληκτικό! Έχει αρχίσει και κάνει ζέστη. Κάνει ζέστη! Η ζέστη! Δεν μπορώ…!». Αυτή η περιγραφεί είναι  χαρακτηριστική για το πώς η εφημερίδες υπερβάλουν και δραματοποιούν ιστορίες με UFO. Το μόνο που είχε πει στην πραγματικότητα ο σμηναγός Mantell, πριν χαθεί το σήμα ήταν πως είχε εντοπίσει το UFO από πάνω του, πως ήταν μεγάλο και μεταλλικό και  πως το πλησίαζε.

Αυτές ήταν οι τελευταίες λέξεις του σμηναγού. Βρέθηκε δυο ώρες αργότερα. Μια ομάδα αναζήτησης βρήκε το Mustang να έχει συντριβεί σε ένα χωράφι έξω από το Kentucky. Είχε εκραγεί την στιγμή της επαφής με το έδαφος. Μέσα στο πιλοτήριο βρήκαν το σώμα του σμηναγού Mantell. Το ρολόι του είχε σταματήσει στις 3:18μ.μ. Η ομάδα αναζήτησης κατέληξε πως αυτή πρέπει να ήταν η ώρα της πτώσης.

Σχεδόν αμέσως άρχισαν να κυκλοφορούν ιστορίες πως το αεροσκάφος του σμηναγού είχε βληθεί από το UFO. Από την Πολεμική Αεροπορία υποχρεώθηκαν να εκδώσουν μια ανακοίνωση. Ο σμηναγός Mantell είχε πεθάνει όταν το Mustang είχε υποστεί ζημιά στον ουρανό επειδή είχε πετάξει πολύ ψηλά. Ισχυρίστηκαν πως ο σμηναγός δεν κυνηγούσε παρά το πλανήτη Αφροδίτη, που είχε φανεί περίεργα μεγεθυσμένος στον ουρανό εξαιτίας σπάνιων καιρικών συνθηκών.

Εκτιμήσεις
Η εξήγηση της Αφροδίτης δεν μπορούσε να σταθεί, γιατί πρώτον υπήρχε η μαρτυρία του ραντάρ και δεύτερον  η μαρτυρία του προσωπικού όπου είχε δει το αντικείμενο πάνω από το αεροδρόμιο, αλλά και του Guy Hix διοικητή της βάσης, ο οποίος δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι παρατήρησε το UFO για σχεδόν μια ώρα με κιάλια. Για την περαιτέρω απομυθοποίηση της θεωρίας ΄΄Αφροδίτη΄΄ αστρονομικά στοιχεία έδειξαν ότι ο πλανήτης ήταν μόλις 33 βαθμούς πάνω από τον ορίζοντα κατά την στιγμή του συμβάντος εξαλείφοντας έτσι εντελώς την περίπτωση ο Mantell  να έχει ξεγελαστεί από το ουράνιο σώμα. Συνειδητοποιώντας πως κανείς δεν πίστευε αυτή την εξήγηση από την Αεροπορία σύντομα εξέδωσαν μια άλλη ανακοίνωση. Αυτή τη φορά ισχυρίστηκαν πως ο σμηναγός Mantell  είχε πεθάνει κυνηγώντας ένα μετεωρολογικό αερόστατο (ο σύνηθες ισχυρισμός, βλέπε Roswell). Για πάνω από τριάντα χρόνια αυτή παρέμενε η επίσημη εξήγηση για την θανάσιμη πτήση. Το 1985 δόθηκε από την αεροπορία μια εξήγηση σχετικά με το αερόστατο. Ο Mantell κυνηγούσε ένα αερόστατο ΄΄Skyhook΄΄. Τα αερόστατα είχαν σταλεί μυστικά από το Πολεμικό Ναυτικό από βάση στη Minnesota και πετούσαν πάνω από την περιοχή. Ήταν τεράστια 135 μ. ύψος και 35 μ. διάμετρο, και ταίριαζαν με τις περιγραφές που είχαν δώσει μάρτυρες στο Godman. Τα αερόστατα κουβαλούσαν εξοπλισμό που χρησιμοποιούταν για να ακούνε ραδιοφωνικές μεταδόσεις από όλο τον κόσμο. Μετά από έρευνα όμως που είχε γίνει μετά την πτώση του Mantell  είχε αποδειχτεί ότι κανένα αερόστατο δεν είχε ξεκινήσει ή θα μπορούσε να βρίσκετε στον ουρανό εκείνη την ημέρα. Έτσι και αυτή η θεωρία ματαιώθηκε.

Πολύ λίγο οξυγόνο
Γρήγορα άρχισαν να κυκλοφορούν ιστορίες πως ο σμηναγός είχε δολοφονηθεί από μια ΄΄ακτίνα θανάτου΄΄ που είχε εκτόξευση το UFO. Όμως η ιατρική εξέταση του πτώματος απέδειξε πως είχε σκοτωθεί από την σύγκρουση του αεροπλάνου του με το έδαφος. Επειδή πετούσε πάνω από τα 6.700 μ. χωρίς παροχή οξυγόνου ο Mantell μπορεί να υπέστη μια πάθηση που ονομάζεται ανοξία. Αυτό σημαίνει πως δεν οξυγονωνόταν καλά ο εγκέφαλος του με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του. Το αεροσκάφος του θα συνέχιζε να ανεβαίνει αφού ήταν εκτός ελέγχου. Στο τέλος η μηχανή θα κοβόταν εξαιτίας της έλλειψης οξυγόνου, προκαλώντας τη συντριβή του αεροπλάνου.


Ακολουθώντας διαταγές
Ο σμηναγός Mantell ήταν έμπειρος πιλότος. Γιατί λοιπόν παρέβη τους κανονισμούς και πέταξε τόσο ψηλά χωρίς οξυγόνο; ένας αξιωματικός της υπηρεσίας πληροφοριών είχε ομολογήσει πως εκείνη την περίοδο στους πιλότους της αεροπορίας δινόταν ένα πακέτο μυστικών διαταγών (σήμερα ξέρουμε πως είναι αλήθεια αφού κυκλοφορεί το έγγραφο ακόμα και στην σελίδα του FBI). Οι διαταγές δήλωναν πως αν εμφανιζόταν UFO έπρεπε να το συλλάβουν πάση θυσία. Έτσι μπορούμε να εξηγήσουμε την επιμονή του Mantell για καταδίωξη του UFO     

 Η υπόθεση Mantell ερευνήθηκε από τον Donald Keyhoe ιδρυτή το 1956 της NICAP (National Investigations Committee On Aerial Phenomena - Εθνική Επιτροπή Έρευνας Εναέριων Φαινομένων). Η έρευνα του παρουσιάστηκε από στο βιβλίο του «The Flying Saucers are Real», το 1950 και το οποίο πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο αντίτυπα.
πηγή:http://nicap.dabsol.co.uk/mantell1.htm
         http//nicap.dabsol.co.uk/mantell4.htm
Captain Tom Mantell`s Last Words. ``C.R.I.F.O. Newsletter 1,9 (December 3, 1954):4
Crain, T Scott, Jr. A Mantell Diary, MUFON UFO Journal 217 (May 1986)
Keyhoe, Donald. The Flying Saucers are Real. New York: Fawcett Publications. 1950a