PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Κόρινθος (22/8/2000)

Το παρακάτω περιστατικό έχει αναφερθεί από την ερευνήτρια Χριστίνα Παπαδά, η οποία διαμένει στην Κόρινθο και έχει αναφέρει τα εξής:
"Κόρινθος, 22 Αυγούστου 2000, ώρα 22:30
Καθόμουν στην βεράντα του σπιτιού μου, όταν εθεάθη στον ουρανό, δυτικά, Αγνώστου Ταυτότητος Ιπτάμενο Αντικείμενο.
Εμφανίστηκε απότομα, χωρίς να έρχεται από κάποια κατεύθυνση, σαν να υπήρχε ήδη εκεί και ξαφνικά άναψε το φως του: ήταν κιτρινωπού χρώματος, σαν να καιγόταν, χωρίς ουρά και 15 φορές λαμπρότερο από τον Δία!
Έκανε κυκλική τροχιά και ανεβαίνοντας αργά προς τα πάνω χάθηκε σαν να μπήκε κάπου (δεν φάνηκε να απομακρύνεται στον ορίζοντα). Δεν υπήρχε θόρυβος.
Δεν είχε χαρακτηριστικά αεροσκάφους ή δορυφόρου, ούτε κάποιου φυσικού φαινομένου.
Μετά από ένα τέταρτο παρατήρησα κάποιους στρατιώτες στην ταράτσα της Λέσχης Αξιωματικών Κορίνθου (βρίσκεται απέναντι από το σπίτι μου) να συγκεντρώνονται και να κοιτούν τον ουρανό πάνω από το σπίτι μου.
Δηλαδή σε αντίθετη κατεύθυνση από εκείνης του Α.Τ.Ι.Α. που είδα εγώ. Βορειοανατολικά.
Στη συνέχεια μαζεύτηκαν και άλλοι στρατιώτες και παρατηρούσαν τον ουρανό.
Τότε τους φώναξα από την βεράντα μου, ρωτώντας τους τι βλέπουν.
Μου απάντησαν ότι κάτι παράξενο πετάει στον ουρανό.
Αμέσως πήρα την φωτογραφική μηχανή μου και πήγα στην ταράτσα της Λέσχης.
Μου έδωσαν την ίδια περιγραφή που είχε και το Α.Τ.Ι.Α. που είδα εγώ.
Κι αυτό επίσης είχε αργή ανοδική κίνηση και κατευθυνόταν προς το βουνό Γεράνεια (Λουτράκι) όπου και χάθηκε, όπως μου ανέφεραν οι στρατιώτες Η.Γ. και Γ.Μ.
Αυτό το περιστατικό διήρκησε γύρω στα δύο λεπτά, γι' αυτό και δεν πρόλαβα να τραβήξω κάποια φωτογραφία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκείνη την ώρα όλα τα σκυλιά στη γύρω περιοχή γάβγιζαν.
Και το δικό μου επίσης.
Τελικά, σταμάτησαν το γαύγισμα μετά από μία ώρα. Δεν γνωρίζω εάν επρόκειτο για δύο διαφορετικά Α.Τ.Ι.Α. ή ένα που «έκοβε βόλτες» στον ουρανό.

Ο καιρός ήταν αίθριος, καθόλου νεφελώδης και είχε αστροφεγγιά. Οπότε, δεν μπορεί να κρύφτηκαν μέσα σε νέφη".